ترامپ اشتباه دولت‌های قبلی آمریکا را تکرار نکند، با شکست مواجه می‌شود

چادگان- امام جمعه چادگان خطاب به مسؤلان استان و شهرستان گفت: با تخصیص اعتبار نسبت به مرمت و بازسازی جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان همت گمارند تا از بروز مشکلات برای رانندگان حمل و نقل عمومی که هر روز در این جاده‌ها تردد دارند جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با اشاره به اینکه تقوای نفس نقش بسیار مهم در تقویت روحی و معنوی انسان دارد، اظهار کرد: مؤمن باید بر نفس خود غلبه کند و همچنین در آگاه‌ سازی فرهنگ تقوای نفس در بین جوانان تلاش مضاعف انجام دهد.

وی گفت: هرچه انسان به خدا نزدیکتر باشد، صفات خدا را بیشتر به دست می‌آورد و صفت بخشندگی در اخلاق و مادیات و شرافت از صفات خداوند است.

امام جمعه چادگان ضمن قدردانی از کارکنان اداره راهداری شهرستان گفت: اداره راهداری در ساماندهی و بازگرداندن شرایط جاده‌های شهری و روستایی در فصل بارندگی و لغزندگی به شرایط عادی تلاش جهاد گونه داشتند.

وی خطاب به مسؤلان استان و شهرستان گفت: با تخصیص اعتبار نسبت به مرمت و بازسازی جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان همت گمارند تا از بروز مشکلات برای رانندگان حمل و نقل عمومی که هر روز در این جاده‌ها تردد دارند جلوگیری شود.

سلیمانی با اشاره به هفته سلامت گفت: کارکنان شبکه بهداشت و درمان  شهرستان برای سلامت مردم در جامعه تلاش می‌کنند و انتظار داریم که مردم به راهنمایی کارشناسان بهداشتی توجه داشته باشند تا محیط جامعه سالم و بدون دغدغه باشد.

وی تأکید کرد: سلامتی تنها به جسم افراد ختم نمی‌شود، بلکه شخصی سالم است که از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار باشد.

امام جمعه چادگان با اشاره به اینکه رفتار ترامپ رییس جمهور آمریکا با ملت ایران اشتباهی بزرگی است افزود: آمریکا در جهل و نادانی به سرمی‌برد زیرا ملت ایران چهل سال در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و در رأس آنان امریکا ایستادند که متزلزل شدن حکومت‌های ظلم در جهان را به همراه داشت.

کد خبر 374103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.