آمریکا برای عبور از تنگه هرمز باید از سپاه پاسداران اجازه بگیرد

بویین میاندشت- امام جمعه بوین میاندشت گفت: ارزش کار و کارگر به رونق تولید است و اگر بخواهیم شاهد تعطیل نشدن کارخانجات در کشور باشیم باید امور بانکی اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقوای الهی انسان را به سمت خوبی‌ها هدایت می‌کند اظهار کرد: تقوا راهی برای گریز از آلودگی‌ها است.

وی با بیان اینکه انسان باید استعدادهای درونی خودش در جهت کارهای خوب استفاده کند، افزود: انسان برای رسیدن به کمالات اخروی باید به تقویت روح بپردازد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: گرچه سعودی ها خادم حرمین شریفین هستند، اما از معارف دین و اهل بیت فاصله گرفتند زیرا برای رسیدن به قدرت و منافع دنیوی مسلمانان بی گناه را قتل عام می‌کنند. وی افزود: قطعأ این سعودی ها مانند صدام ملعون به خاک ذلت خواهند نشست و طبق بشارت‌ها حاکمیت اصلی مدینه و مکه به دست اهل بیت (ع) می‌رسد.

وی گفت: استکبار جهانی و سعودی‌ها با همکاری همدیگر برای نفی جمهوری اسلامی به نفع خود، اقدام به تحریم نفت کردند که البته هیچ غلطی نخواهند کرد.

اسکندری تصریح کرد: گرچه ممکن است در کوتاه مدت نقشه‌های سعودی ها در تحریم اقتصادی و نفت اثر کند، اما به بلند مدت دوام پیدا نخواهد کرد، مانند جنگ تحمیلی که در یک مقطع هشت ساله پیروزی از آن ایران شد و در این جنگ اقتصادی نیز تحریم‌ها در کشور به فرصت تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رفتار و منش ما با دنیا منش انسانی است گفت: قصد بستن تنگه هرمز در خلیج فارس را نداریم، اما اگر ناوهای آمریکایی بخواهند از تنگه هرمز عبور کنند باید از سپاه پاسداران اجازه بگیرند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه ارزش کار و کارگر به رونق تولید است و اگر بخواهیم شاهد تعطیل نشدن کارخانجات در کشور باشیم باید امور بانکی اصلاح شود، گفت: برخی میلیاردها پول در بانک‌ می‌سپارند که اگر سرمایه‌ها به نفع کار و تولیدحرکت کند رونق تولید به دست می‌آید.

امام جمعه بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: دستگاه آموزش و پرورش دارای توان و قدرت بهتری در زمینه تأثیر گذاری در جامعه است و اگر معلم وظایف خود را به خوبی انجام دهد، انسان‌هایی را تربیبت خواهد کرد که در تمام عالم تأثیر گذار خواهند بود، زیرا تأثیر معلم بر دانش آموزان از والدین بیشتر است.

کد خبر 374102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.