رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور به میزان کار و تلاش جامعه بستگی دارد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور بر اساس میزان کار و تلاش جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با اشاره به اقدام جدید دولت آمریکا در تمدید نکردن معافیت تحریم فروش نفت ایران در آستانه پنجم اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: این اقدام  یک اشتباه استراتژیک برای آمریکا بود، زیرا دنیا به نفت ایران نیاز دارد و یقیناً آمریکا نمی‌تواند مانع فروش نفت ما شود، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکا فرصتی مناسب برای جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌کند، افزود: ما باید راه مطمئنی برای فروش مستقیم نفت خود پیدا کنیم و علاوه بر آن اقتصاد کشور باید از خام فروشی و وابستگی به نفت نجات یابد تا با رونق تولید محصولات پتروشیمی ارزش افزوده بیشتری برای اقتصاد کشور به دست آید.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه با گرامیداشت روز جهانی کارگر، گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور بر اساس میزان کار و تلاش جامعه است.

قاسمی به نهم اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: انتخابات شوراها، نماد مردم سالاری دینی حتی در کوچک‌ترین تصمیم‌گیری های اجتماعی است و افراد منتخب باید امانت دار رأی مردم و پاسخگوی مطالبات به حق آنها باشند.

وی اقدام ضد حقوق بشری عربستان سعودی در اعدام ۳۷ نفر از جوانان طلبه و دانشجوی دینی به اتهام اقدام تروریستی را  شدیدا محکوم و اظهار کرد: متأسفانه بر خلاف کشور ما که شیعه و سنی در کنار هم از حقوق مساوی و برابر بهره مند هستند، شیعیان کوچک‌ترین حقی در کشور عربستان ندارند.

وی به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و بابیان اینکه جایگاه معلم باید درست محاسبه شود، افزود: معلمان باید نسلی را تربیت کنند که ادامه‌ دهنده گام دوم انقلاب باشند و همچنین انقلاب در نظام آموزشی بامهارت آموزی و پژوهش امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 374096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.