راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهرضا در بهار ۹۸

شهرضا – رییس بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا گفت: مرکز غربالگری سرطان این بیمارستان در بهار امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حمزه یزدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هزار و ۹۰۰ کودک در بیمارستان شهرضا متولد شدند، خاطرنشان کرد: این بیمارستان با داشتن شش واحد تخصصی زایمان، یکی از مجهزترین واحدهای IDR استان و یکی از پنج واحد تخصصی زایمان کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در بهار امسال، مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهرضا راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: همزمان با افتتاح این مرکز، بخش‌های کولونوسکوپی، آندوسکپی، کولپوسکپی و ماموگرافی نیز در درمانگاه تخصصی ایجاد می‌شود.

رییس بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با بیان اینکه در درمانگاه تخصصی بیمارستان این شهرستان خدمات درمانی فوق‌تخصصی نظیر گوارش، غدد، چشم و زنان ارائه می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته، بیش از ۷۹ هزار نفر از خدمات درمانگاه عمومی و بیش از ۴۹ هزار نفر از خدمات درمانگاه تخصصی، استفاده کرده‌اند.

یزدی یادآور شد: در سال ۹۷ در این بیمارستان، بیش از چهار هزار و ۳۰۰ عمل جراحی انجام و به بیش از ۲۲ هزار نفر خدمات اورژانس ارائه شده است.

ایجاد سومین بیمارستان بزرگ استان در شهرضا

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات واحد آزمایشگاه این بیمارستان استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: بیمارستان شهرضا به آخرین یافته‌های علمی در حوزه تصویرنگاری تجهیز می‌شود، در سال ۹۷ نیز بیش از چهار هزار سونوگرافی و بیش از هشت هزار و ۲۰۰ رادیولوژی در این بیمارستان انجام شده است.

رییس بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا از افتتاح فاز توسعه این بیمارستان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز، سومین بیمارستان بزرگ اصفهان در این شهرستان ایجاد خواهد شد که بخش توسعه یافته آن از ۵۰ درصد بیمارستان‌های این استان بزرگتر است.

یزدی ادامه داد: زیربنای فاز جدید ۹ هزار متر با ۱۵۰ تخت بستری خواهد بود که مجموعا با ۲۵۰ تخت بستری، خدمات درمانی به مردم مناطق جنوب استان اصفهان، شمال استان فارس و استان کهگیلویه‌وبویراحمد ارائه می‌دهد.

ایجاد واحد MRI در بیمارستان شهرضا

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نیز جذب شده است، اظهار کرد: در شش ماه اخیر در حوزه درمان، تجهیزاتی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان شامل ۸۶ ست تخت بستری، ۱۵ دستگاه الکتروکاردیوگرافی و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی، ۱۰ ست تختICU  و ۱۹ برانکارد از طرف دانشگاه علوم‌پزشکی به بیمارستان شهرضا واگذار شده است.

رییس بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی تجهیزاتی به ارزش حدود یک میلیارد تومان خریداری شده است، خاطرنشان کرد: مجوزهای اولیه ایجاد واحد MRI بیمارستان شهرضا اخذ شده است.

کد خبر 374095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.