شناسایی نقاط حادثه‌خیز تیران و کرون

تیران_معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون از شناسایی نقاط پرحادثه این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مسئول در اداره راه‌ها باید نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام و ایمنی مسیرهای مواصلاتی را با اتخاذ تدابیر فنی افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، شهرام آذرپی در همایش ایمنی و ترافیک تیران و کرون با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و نقش آن در کاهش معضلات جامعه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه آمار بالای تصادفات در کشور بحرانی است همه دستگاه‌ها باید برای کاهش این معضل تلاش کنند.

وی افزود: کاهش تصادفات رانندگی مشروط به توسعه و ارتقاء کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی با استفاده از ظرفیت همه بخش‌ها به ویژه رسانه‌ها است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه رسانه ملی باید بیشتر به نقش خود در کاهش تصادفات توجه کند، یادآور شد: این رسانه کمتر به اهمیت نقش خود در زمینه فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات توجه می‌کند.

آذرپی تأکید کرد: در کنار انجام فعالیت‌های فرهنگی برای رفع مشکلات ترافیکی، افزایش کیفیت راه‌ها و خودروها نیز ضروری است.

وی از شناسایی نقاط پرحادثه این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مسئول در اداره راه‌ها باید نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام و ایمنی مسیرهای مواصلاتی را با اتخاذ تدابیر فنی افزایش دهند.

کد خبر 374069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.