افتتاح سینما بهمن در نیمه اول سال ۹۸

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده اولین سینمای غرب اصفهان با تغییر کاربری سالن هنرسرای مهتاب، نیمه اول سال ۱۳۹۸ و در منطقه یازده شهرداری اصفهان ساخته می‌شود.

حمید اشرفی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فرآیند برنامه ریزی برای ساخت سینما، قرار بر آن شد تا ورودی لابی سینما بهمن با سازه‌های سبک احداث و سپس نسبت به تجهیز آن اقدام شود، اما با توجه به لزوم فراهم آوردن شرایط ایمنی شهروندان و اخذ مجوزهای ایمنی از جمله مجوز آتش نشانی برای ساخت سینما، تصمیم بر آن شد تا این سازه سبک تبدیل به یک سازه بتنی شده و طراحی‌های اولیه بر این اساس صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیشنهاد پیمانکار برای انجام اصلاحات در طرح اولیه، مقرر شد مدیر عامل شرکت سینمایی بهمن سبز با حضور در محل ساخت این سینما با این تغییرات آشنا شده و جمع بندی در خصوص طرح اولیه انجام شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به مقدمات عملیات اجرایی ساخت سینما، افزود: کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور، مهندس فرجی سخنگوی شورای صنفی کشور و حسینی نماینده استان اصفهان درسینما بهمن سبز، از محل ساخت سینما بازدید کردند و مقرر شد تغییرات مورد نظر پس از جمع بندی، بر روی نقشه اولیه اعمال و به سازمان طراحی ابلاغ شود.

اشرفی افزود: پیمانکار طرح مشخص است و پس از ورود نقشه ها عملیات اجرایی آغاز می‌شود، طبق صحبت‌های ارائه شده به مردم شهر رهنان و منطقه غرب اصفهان در این خصوص، چنانچه روند فعلی به خوبی پیش برود این سینما نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: این سینما ارائه کننده تسهیلات برای مقوله‌های فرهنگی شهر است و از سفر شهروندان به مناطق مرکزی شهر نیز جلوگیری می‌کند، در نتیجه ترافیک مرکز شهر روان‌تر شده و مشکلات ناشی از تردد متراکم خودروها در مرکز شهر کاهش پیدا می‌کند.

اشرفی تاکید کرد: تجهیز سینما نزدیک ۲۰ روز زمان می‌برد، با توجه به شرایط فعلی سینما و با در نظر گرفتن بازه زمانی سه ماهه ساخت سازهها، این سینما نیمه اول سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.

کد خبر 374065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.