منصوریان: هدفمان جایگاه ششم جدول است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مثل بازی‌های قبلی به این دیدار نیز نگاه می‌کنیم. هدف ما جایگاه ششم جذول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: در بازی‌های فشرده، یک اشتباه باعث از دست رفتن بازی می‌شود.

وی ادامه داد: تراکتور قطب سوم کشور است و مالک فهیمی دارند.  باعث شد لقب پرشورها دوباره زنده شود.

منصوریان افزود: مثل بازی‌های قبلی به این دیدار نیز نگاه می‌کنیم. هدف ما جایگاه ششم جذول است. برای رسیدن به این هدف، بازی فردا (جمعه) مقابل تراکتورسازی برایمان اهمیت بالایی دارد. رقیبمان برای کسب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان خیلی خوب ایرانی مثل حاج‌صفی و دژاگه دارند. استخوانبندی این تیم در اختیار ذوب آهن سال گذشته است و در کل مجموعه بازیکنان تراکتورسازی تیم خوبی را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دو روز گذشته میزبان تیم الوصل امارات بودیم. با ۲۴ یا ۲۵ بازیکن بازی می‌کنیم و این جزو افتخاراتمان است. می‌توانند از اتفاقات اخیر تراکتور به نفع خودشان استفاده کنند و باخت به ما مشکل دیگه‌ای برایشان ایجاد کند. مربی تراکتور بعد از اتفاقاتی که به وجود آمده مصاحبه نکرده است.

منصوریان با بیان اینکه موقعیت‌سوزی فقط در لیگ ما اتفاق می‌افتد،  تصریح کرد: این اتفاقات در اروپا کمتر است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اگر بخواهم نام یک بازیکن باکیفیت را ببرم، دژاگه را می‌گویم که البته یک ایراد است که تعداد چنین بازیکنانی کم است و ما باید روی بازیکنانمان کار کنیم و در راستای رفع عیوبمان تلاش کنیم.

وی گفت: باید از هواداران تشکر ویژه کنم، هوواداران ما در بازی مقابل پرسپولیس ترکیبی از هواداران سپاهان و استقلال بود. زمانی که در بازی مقابل الوصل جایگاه هواداران روبه‌رو را پر از هواداران می‌دیدم، خوشحال شدم. با وجود اینکه هوا خیلی سرد بود اما هواداران به ورزشگاه آمدند و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و از آن‌ها درخاست دارم تا فردا هم ما را تنها نگذارند چون تراکتور فردا (جمعه) با جمعیت هوادارانش به ورزشگاه می‌آید.  

منصوریان اضافه کرد: اعتقاد ندارم هواداران باید زود به ورزشگاه بیایند و فقط این اتفاق در ایران می‌افتد که می‌گویند هواداران باید چند ساعت زودتر از شروع بازی به ورزشگاه بیایند وگرنه صندلی نیست، در این شرایط مشکل از ما است. نمی‌شود که هواداران از داربست بالا بیایند و جایگاه ما را تصرف کنند. ما اگر می‌خواستیم شرایط جام باشگاه‌های آسیا را درنظر بگیریم و محتاط باشیم، مقابل پرسپولیس این قدرت را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: فردا و و مابقی بازی‌های باقی‌مانده را با تمام قدرت بازی می‌کنیم. از روز اول تا آخر با قدرت می‌جنگیم و برای لباس سبزقبایی که بر تن داریم با تمام قدرت تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ اردیبهشت ماه در مورد کل مجموعه تصمیم می‌گیریم. در حال حاضر هشت گلر آماده در آکادمی داریم. عباس تا دو بازی آخر به ترکیب تیم می‌رسد اما مقتدایی به آمادگی برای بازی رسیده اما به او اجازه بازی نمی‌دهیم.

کد خبر 374060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.