لیکنز: ذوب آهن می‌تواند برایمان خطرناک باشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به نتایج خوبی که تیم ذوب آهن به دست آورده، نشان می‌دهد که تیم خوبی است و می‌تواند فردا برای ما خطرناک باشد

به گزارش خبرنگار ایمنا، جورج لیکنز، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، اظهار کرد: اصفهان شهر زیبایی است و خیلی خوشحال هستم که در اصفهان حضور دارم. قبلاً تعریف اصفهان را از دوستانم در بلژیک شنیده بودم.

وی ادامه داد: یک سری ارتباطات بین ذوب آهن و تراکتورسازی وجود دارد. از زمانی که آمدم، تیم‌های ایرانی و تیم ذوب آهن را رصد کردم.

لیکنز افزود: به تیم ذوب آهن به خاطر پیروزی مقابل الوصل تبریک می‌گویم. از نتایج خوبی که تیم ذوب آهن به دست آورده، نشان می‌دهد که تیم خوبی است و می‌تواند فردا برای ما خطرناک باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: بازیکنان ذوب آهن به عنوان سرباز در تیم ما بازی می‌کنند، در دو بازی اخیر ما یک مقداری بدشانسی آوردیم. فردا بازی سختی پیش‌رو داریم. گذشته‌ها گذشته و به آینده فکر می‌کنیم. در بازی فردا (جمعه) از اخباری تا پایان بازی استفاده می‌کنم. در بازی قبلی کمی استرس داشت اما الان بهتر شده است. اکبر ایمانی برای بازی فردا محروم است. سعی می‌کنیم تعداد بازیکنان  تیم‌مان را به حداقل برسانیم. محروم

وی افزود: در بازی با تیم پیکان بدشانس بودیم. ذوب آهن به خاطر پیروزی‌های اخیرش اعتماد به نفس خوبی دارد.

لیکنز اضافه کرد: در بازی گذشته یک صحنه مشکوک به پنالتی بود اما مشهود بود اما داور به راحتی از این صحنه گذشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: چهار بازی تا انتهای مسابقات لیگ برتر باقی‌مانده است، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از گرفتن کارت زرد جلوگیری کنیم. دژاگه و شجاعی کاپیتان بزرگ تیم ملی هستند و باید ازشون حمایت شود.  شخصیت بزرگی دارند که روی تیم تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: در بازی سپیدرود اتفاقات بدی افتاد که نمی‌خواهیم در مورد آن‌ها حرف بزنیم. در بازی مقابل پیکان شانس گلزنی داشتیم اما به گل تبذیل نشد. ذوب آهن تیم خوبی است و از نتایج آن هم مشخص است. من همیشه سعی کردم از تیم‌های ایران حمایت کنم اما امروز برای کسب امتیاز به اصفهان آمدم.  همه برای پیشرفت فوتبال ایران اینجا هستیم و به جای حسادت باید کمک کنیم تا به سطح بالا برسیم.

لیکنز خاطرنشان کرد: در ۹ بازی گذشته، هفت برد و دو تساوی به دست آوردیم. تیم ذوب آهن در ابتدای مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورد اما در حال حاضر نتایج خوبی را به دست آورده است. تنها چیزی که مهم است این است که از میزبانی خوب مرم ایران باید تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من هیچوقت قول قهرمانی نمی‌دهم. تراکتورسازی فصل گذشته مشکلات زیادی داشت اما در حال حاضر یک باشگاه جدید را می‌بینید و عملکرد فوق‌العاده در چند ماه اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است. قصد داریم پله پله بالا برویم. به غیر از اختلاف امتیازمان با تیم پرسپولیس، با سایر تیم‌ها اختلاف امتیازمان کم است و می‌توانیم به جایگاهمان برگردیم.

وی با تأکید بر اینکه تراکتور همیشه مشتاق بازی‌ سخت بوده است، افزود: در چهار بازی مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر تمام تلاشمان را می‌کنیم.

کد خبر 374057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.