۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کمک‌های مردم شهرضا به سیل‌زدگان

شهرضا - فرماندار شهرضا از اعزام تیم‌های امداد و نجات و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان به سیل‌زدگان استان خوزستان خبر داد.

علی‌اصغر رفیعی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: تاکنون یک تیم چهارنفره از کارشناسان فوریت‌های پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل از طرف اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان، برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان، به این استان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: یک تیم ۱۰ نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق سیل‌زده لرستان و یک تیم ۲۰ نفره امدادگران این جمعیت نیز به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شده‌اند.

فرماندار شهرضا از ارسال نخستین محموله کمک‌های مردمی این شهرستان به استان‌های آسیب‌دیده از سیل خبر داد و افزود: این محموله شامل یک میلیارد و ۱۳۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و ۳۰۰ میلیون ریال اقلام غیرنقدی بود که از طرف مردم، دانشگاه آزاد اسلامی و صاحبان صنایع شهرضا جمع‌آوری شده بود.

رفیعی‌نژاد همچنین از اعزام یک موکب این شهرستان به استان خوزستان خبر داد و یادآور شد: این موکب مردمی با همکاری کمیته‌امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر شهرستان و شهرداری در مدت یک هفته استقرار خود در مناطق آسیب‌دیده از سیل این استان، مجموعا ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: سه خودرو از اقلام و کمک‌های اهدایی مردم شهر منظریه شامل انواع لوازم ضروری زندگی، جمعا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به این مناطق ارسال شد.

کد خبر 374048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.