رویداد جهانی بازی‌های فکری در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر کمیته بازی‌های فکری استان اصفهان گفت: در رویداد بازی‌های فکری، بازی‌های روی میزی یا برد گیم به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا جامعه با بازی‌های فکری آشنا شود.

نیما آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هر سال روز جهانی بازی‌های فکری در ماه آوریل برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، تصمیم گرفته شد که جمعه -۶ اردیبهشت‌ماه- رویداد بازی‌های فکری در اصفهان و کشور به صورت هماهنگ برگزار ‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به همت انجمن اوقات فراغت و کمیته بازی‌های فکری برای سومین سال در ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این رویداد بازی‌های روی میزی یا برد گیم به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا جامعه با بازی‌های فکری آشنا شود. این رویداد به صورت هم‌زمان در ۴۰ مرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر کمیته بازی‌های فکری استان اصفهان با بیان اینکه در ایران به بازی‌های روی میز کمتر توجه می‌شود، افزود: هدف از برگزاری رویداد بازی فکری، آشنایی خانواده‌ها و بزرگ‌ترها با برد گیم‌ها است. درگذشته خانواده‌ها بازی‌های فکری را مختص کودکان می‌دانستند که یک برداشت اشتباه است. برد گیم‌ها بیشتر مخصوص بزرگسالان است و افراد ۱۶ سال به بالا بهتر می‌توانند بازی می‌کنند.

آذری ادامه داد: همه افراد یک خانواده می‌توانند در بازی‌های فکری شرکت کنند و محدودیت تعداد و سن وجود ندارد. ۲۰۰ نوع بازی فکری در مجموعه انجمن فراغت اصفهان وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

به گزارش ایمنا، مجموعه تفریحی انجمن اوقات فراغت استان اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه جمعه -۶ اردیبهشت‌ماه- واقع در چهارراه آپادانا میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های فکری است.

کد خبر 374029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.