حال اقتصاد شهری با سرمایه‌گذاری مناسب خوب می‌شود

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اجرای برخی پروژه‌ها گفت: در شرایط اقتصادی کنونی با سرمایه گذاری حال اقتصادی شهر را خوب کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه خبری شهرداری کرج، آرش ارشد در دومین همایش نقش بازاریابی در سرمایه گذاری شهری و گردشگری اظهار کرد: سرمایه گذاری موضوع تازه‌ای نیست و همه ما از کودکی در قالب پس اندازهای کم و زیاد خود با آن آشنایی داریم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی تنها راه چاره مشارکت بخش خصوصی است و برای تحقق این مهم باید همه مدیران با یکدیگر وحدت و همدلی لازم داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصاد، سرمایه گذاری از مهم ترین عناصر است اظهار کرد: امروزه سرمایه گذاری در پروژه های شهری با هدف ایجاد درآمد پایدار جایگاه ویژه ای دارد، بر این اساس این هدف باید با روش‌های علمی دنبال شود که برگزاری همایش یکی از این روش‌هاست.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ایران نهالی نوپاست تاکید کرد: بر همین اساس باید با تمام توان نسبت به هم‌افزایی در افزایش انگیزه و توان افراد در این زمینه اقدام کنیم.

ارشد با بیان این نکته که آموزش و همفکری نیاز ضروری برای سازمان‌های مرتبط با جذب سرمایه‌گذار است گفت: در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اقدام به برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف در زمینه چگونگی بازاریابی و جذب سرمایه در پروژه‌های شهری و گردشگری کردیم.

وی افزود: امید داریم که این همایش گامی در راستای همفکری و آموزش در این موضوع باشد تا در آینده شاهد تحولات عمیق و چشمگیری در توسعه اقتصاد شهری در کرج و کشور باشیم.

کد خبر 374021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.