کمک ۲۵۰ میلیون ریالی جامعه تاکسیرانی به سیل‌زدگان

مراسم گلریزان شرکت‌های حمل ونقل درون شهری وابسته به سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برای کمک به سیل‌زدگان کشور با حضور اعضای شورای شهر اصفهان برگزار و طی آن ۲۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی شرکت‌های حمل ونقل به ویژه شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی و اعضاء شورای شهر جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در این مراسم با ابراز تاسف از حادثه سیل اخیر، گفت: با توجه به اینکه هموطنان ما در چندین نقطه کشور به دلیل وقوع سیل در وضعیت سختی به سر می برند، همه ما وظیفه داریم به کمک آنان بشتابیم.

وی افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده‌اند در کمک به همنوعان خود بدون هیچ وابستگی به دیگران در عرصه‌های مختلف همیشه با هم بوده‌اند و این برگرفته از اعتقادات دینی ما است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان هر تاکسی را یک خانه فرهنگ دانست و گفت: تاکنون ۱۲ روز دوره آموزشی بانوان در قالب جشن برای سه هزار نفر از بانوان سرویس مدارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود دو میلیون سفر نوروزی توسط ناوگان تاکسیرانی اصفهان در ایام نوروز امسال ثبت شد، افزود: خوشبختانه امسال به نسبت سال‌های گذشته کمترین شکایت به فرمانداری را داشتیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت شورا و معاونت حمل ونقل گام‌های بهتری برای ارتقاء سطح کمّی و کیفی تاکسیرانی اصفهان برداشته شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان  نیز در این مراسم تاکید کرد: قدم‌هایی که شهرداری اصفهان در مسیر کمک به سیل‌زدگان برداشته، ستودنی است.

رتبه نخست رضایت‌مندی شهروندان از ناوگان تاکسیرانی

امیر احمد زندآور، رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایجاد تحول در سیستم حمل ونقل عمومی شهر اصفهان، اظهار کرد: ما به دنبال تغییر فضای جدید در سازمان تاکسیرانی بودیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی رقم خورده و موفقیت‌های زیادی حاصل شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امسال سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان رتبه نخست رضایت‌مندی شهروندان از نحوه سرویس‌دهی این ناوگان، طبق نظرسنجی ستاد خدمات سفر شهر کسب کرده است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و تصویب لایحه بسته حمایتی رانندگان تاکسی شهر اصفهان تا حدودی دغدغه‌های این قشر زحمت‌کش رفع شده است.

کد خبر 374012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.