راه‌اندازی ۳۰ ایستگاه اتوبوس در منطقه ۳/ثبت تخلف متحرک در گذرهای اصلی

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به تحولات ترافیکی این منطقه در سال جاری گفت: امسال بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس در منطقه سه احداث و در راستای ساماندهی پارک حاشیه‌ای در ۱۳ خیابان اصلی منطقه، طرح «کارت پارک ساعتی» اجرا می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عمده فعالیت‌های واحد ترافیک منطقه در سال‌جاری اقدامات لازم جهت راه‌اندازی خط اتوبوس، ایجاد بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس، راه‌اندازی مسیر دوچرخه در جهت ایجاد شبکه دوچرخه و آغاز عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی بیمارستان امین است.

وی افزود: با توجه به تعریض خیابان فرشادی در سال گذشته و تعریض خیابان هشت‌بهشت غربی در سال‌جاری، جهت رفاه حال شهروندان و امکان استفاده از حمل و نقل عمومی، در مسیر میدان امام حسین (ع) خیابان‌های باغ گلدسته، فرشادی و هشت‌بهشت غربی خط اتوبوس راه‌اندازی می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای جداول بتنی الیافی جدا کننده در طول مسیر، حرکت اتوبوس‌ها بدون ترافیک انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری بیش از ۳۰ ایستگاه اتوبوس و تجهیزات مربوطه از جمله سرپناه و ایجاد پل بر روی جوی‌ها همچنین مناسب‌سازی و بلوک فرش اطراف این ایستگاه‌ها انجام خواهد شد.

کارگر با اشاره به ایجاد مسیر دوچرخه در سطح منطقه گفت: در سال‌های گذشته مسیرهای خوبی برای دوچرخه فراهم و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و در سال‌جاری برآن شدیم تا بین خیابان‌های اصلی(چهارباغ خواجو و چهارباغ عباسی) و خیابان‌های فرعی همچون شهید موحدیان و سیدعلی خان مسیر دوچرخه‌سواری به صورت شبکه ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به اشغال پارک حاشیه‌ای توسط کسبه به مدت طولانی، بر اساس تصمیم مدیریت شهری در راستای ساماندهی پارک حاشیه‌ای در ۱۳ خیابان اصلی سطح منطقه، طرح «کارت پارک ساعتی» اجرا می‌شود.

کارگر اظهار کرد: به زودی خودرو ثبت تخلف متحرک در گذرهای اصلی سطح منطقه به منظور افزایش ظرفیت معابر به خصوص در مراکز پرتردد شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 373974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.