از رکورد هت تریک و نماد ۵ پاسداری کنید

با توجه به اینکه در آستانه بازی فوق حساس سپاهان- پرسپولیس هستیم لازم است تا کادرفنی و بازیکنان سپاهان پیش از پیش به این نکته واقف شوند که چرا باید پرسپولیس را در تهران شکست دهند و به غیر از تلاش برای رسیدن سپاهان به جام، چرا باید هر طور شده مانع قهرمانی مجدد سرخ‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "این بخشی از یادداشت مرتضی رمضانی‌راد، مدیر رسانه‌ای سابق سپاهان است که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده است".

پیروزی سپاهان بر سایپا و توقف پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر دوباره این نوید را به سپاهانی‌ها داد که می‌توانند با یک پیروزی شیرین در دربی ملی شش اردیبهشت‌ماه به ششمین قهرمانی در لیگ برتر امیدوار و در مسیر کسب جام همچنان جنگجو باشند.

با توجه به اینکه در آستانه بازی فوق حساس سپاهان- پرسپولیس هستیم لازم است تا کادرفنی و بازیکنان سپاهان پیش از پیش به این نکته واقف شوند که چرا باید پرسپولیس را در تهران شکست دهند و به غیر از تلاش برای رسیدن سپاهان به جام، چرا باید هر طور شده مانع قهرمانی مجدد سرخ‌ها شوند.

رکورد هت تریک قهرمانی در لیگ برتر در اختیار سپاهان است. این رکورد در فصل یازدهم و در فصلی که دو تیم پر ستاره و گران‌قیمت استقلال تهران و تراکتور سازی رقبای پسران طلایی در مسیر قهرمانی بودند به دست آمد تا سپاهانی ها خشنود از رسیدن به رکورد هت تریک و همینطور سابقه حضورشان در جام باشگاه‌های جهان شعار "هت تریک قهرمان، سپاهان جهانی" را سر دهند. آن کری معروف "ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" هم به واسطه رسیدن به رکورد هت تریک در قالب پرچمی در دستان محرم نویدکیا در جشن هت تریک قهرمانی به اهتزاز در آمد.

چند سال بعد قهرمانی سپاهان در فصل چهاردهم باعث شد تا قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر به عدد پنج برسد و این عدد در جشن قهرمانی از سوی هواداران و بازیکنان به شکل‌های مختلف نشان داده شد تا تبدیل به نماد عددی سپاهانی‌ها شود و آن‌ها بعد از قهرمانی فصل چهاردهم همیشه در تصاویر هواداری و کری خوانی‌های خود این عدد پنج را نشان دهند.

 حالا در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال یک رکورد بزرگ سپاهان دست یافتنی و نماد آن‌ها هم مخدوش می‌شود.

قهرمانی مجدد برانکو در لیگ برتر یعنی هت تریک قهرمانی، موضوعی که باعث می‌شود انحصار سپاهان در این افتخار بزرگ شکسته شود.  ضمن اینکه با قهرمانی سرخ‌های تهران، عدد کاپ‌های لیگ برتری‌شان به پنج می‌رسد و آنوقت ضمن اینکه سپاهان عنوان پر افتخارترین تیم لیگ برتری را باید با پرسپولیس به اشتراک بگذارد در ادامه عدد پنج به عنوان نماد کری خوانی‌های این تیم و هوادارانش می شود.

در کنار همه انگیزه‌های سپاهانی‌ها برای پیروزی بر پرسپولیس در دیدار روز جمعه، آن‌ها می‌توانند یک مانع بزرگ برای هت تریک قهرمانی سرخپوشان شوند و فراموش نکنند حالا پاسداری از رکورد هت تریک قهرمانی سپاهان و نماد پنج هم بر عهده آن‌هاست.

مرتضی رمضانی‌راد
مدیر رسانه‌ای سابق سپاهان

کد خبر 373962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی سپاهانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    4 2
    سپاهان قلب اصفهان.درود بر زرد پوشان زاینده رود.
  • شهروند IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    3 2
    به امید قهرمانی سپاهان