حفظ منابع طبیعی در توسعه اقتصادی تیران و کرون مورد توجه است

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از آلودگی هوا در توسعه اقتصادی تیران و کرون مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به توسعه اقتصادی این شهرستان اظهارکرد: توسعه اقتصادی شهرستان تیران و کرون بر محور گردشگری، صنعت و کشاورزی است که به جلوگیری از آلودگی هوا توجه شده است.

وی افزود: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از آلودگی هوا در توسعه اقتصادی تیران و کرون مورد توجه است و برای توسعه صنعتی موافق راه اندازی شرکت های تولیدی با آلایندگی نیستیم تا اینکه هوا و طبیعت بکر این منطقه حفظ شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: گردشگری و کشاورزی از مهمترین ظرفیت های این منطقه است و از طبیعت و قابلیت های این منطقه می توان استفاده کرد تا فرصت های خوب اقتصادی ایجادکرد.  این کار باعث می شود تا آلودگی و مشکلات آن نیز کمتر از صنایع باشد.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی و محیط زیست تیران و کرون نباید آلوده شود، تصریح کرد: تیران و کرون فرصت طلایی برای گردشگری و استراحت و تفریح مردم است و اگر این محیط نیز آلوده شود، از مسیر سبز و طلایی خود خارج می شود و ظرفیت گردشگری و طبیعت گردی این منطقه از بین می رود.

حججی به طرح های آبخیزداری در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تقویت این ظرفیت ها به حفظ منابع طبیعی کمک کرده و در بحران سیل نوروز مانع از خسارت به عرصه های کشاورزی و طبیعی و ساختمان های مسکونی شد.

کد خبر 373955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تواتا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام منابع طبیعی کو مردم ما باید بروند کنار قبرستان خانه بسازند وانوقت کنار پارک شهرک الغدیر این همه زمین کشاورزی نابود شد به زمینبایروبدونه استفاده وخاکی و نمی دانیم این زمین ها مربوط به چه کسی هست