با هر کسی هم نمک نباشیم...

اجسام از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند، افراد از آنچه فکر می‌کنید در زندگی به شما نزدیکترند، دورترند، پس با هر کسی همراه و همسفر، همدل و هم سخن، همراه و همقدم، هم سفره و هم نمک نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرزاد کمال زاده. بازیگر تلویزیون و تئاتر، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

اجسام از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند، افراد از آنچه فکر می‌کنید در زندگی به شما نزدیکترند، دورترند، پس با هر کسی همراه و همسفر، همدل و هم سخن، همراه و همقدم، هم سفره و هم نمک نباشیم.

عشق بورزیم بی توقع، برای کسانی که ارزش انسانیت را درک می‌کنند و نمکدان نمی‌شکنند.

مهراوه شریفی نیا به مناسبت سالروز تولد خود، ویدیویی را در اینستاگرامش قرار داده که در آن به نوازندگی قطعی با پیانو پرداخته است:

آهنگ ساده ولی با احساسیه. آرامشی به من میده که انگار مناسب روز به دنیا آمدنه. آکوردهای یکنواخت دست چپ، شبیه طلوع آفتاب، گذر شبانه روز، نفس کشیدن بی وقفه ما و همه تکرارهای هر روزه جهانه. ملودی شیرین و کمی جست و خیز دار دست راست، شبیه لحظه‌های ناب و قشنگ دوست داشتن و دوست داشته شدنه. آهنگ فیلم آملی به نظرم شبیه یک زندگی کامله، آرامشی عجین شده با عشق و شیطنت داره. مثل رباعی‌های خیام، هم حرف از مرگ می زنه و هم لذت زیستن رو یادآوری میکنه. انگار داره بهت میگه لبخند بزن، همه این آرزوها، خوب و بد میگذرن و تو هم می‌گذری. پس خوش باش.

از دیشب تا الان توسط خانواده و عزیزان و دوستای نازنینم در فضای حقیقی و مجازی و بچه‌های با محبت خانه با مداد، پر از عشق شدم. خواستم من هم به پاس این همه خوبی در روز تولدم آهنگ مورد علاقه‌ام را برای شمایی که بسیار زیاد دوستتون دارم بنوازم.

موسیقی فیلم زندگی شگفت آور املی.

بهرنگ علوی که این روزها فیلم تگزاس ٢ و ژن خوک را بر روی پرده سینماها دارد، با پست کردن دو عکس از خودش در جشنواره جهانی فجر، در اینستاگرامش، این گونه آورده است:

چنان مشتاقم ای دلبر به دیدارت که از دوری

برآید از دلم آهی، بسوزد هفت دریا را

بیا تا یک زمان امروز خوش باشیم در خلوت

که در عالم نمی‌داند کسی احوال فردا را

سخن شیرین همی گویی به رغم دشمنان سعدی

ولی بیمار استسقا، چه داند ذوق حلوا را

عکس‌ها حواشی جشنواره جهانی فیلم فجر

پردیس سینمایی چارسو

اکران فیلم سینمایی مدیترانه

 به کارگردانی هادی حاجتمند خسته نباشید به تک تک اعضای فیلم.

سارا بهرامی که به تازگی بازی در فیلم لتیان را به پایان رسانده است، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود، چند جمله از همین کتاب را آورده است:

ملک تاج انگشتش را گذاشت لای کتاب و لبخند زد، از آن لبخندهای بی غل و غش که پیش از کودتا می‌زد. از آن لبخندهای پرعشوه و ناز که من عاشق را دیوانه می‌کرد. گفت: «خودمو به خواب می‌زدم، راستش چشمامو می‌بستم و منتظر موندم تا بیای پیشونیمو ببوسید.»

کتاب: دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد.

مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

الان من میتونم از مرگ نزدیک به ۳۰۰ نفری حملات ترورستی سریلانکا ناراحت بشم یا سوسول بازی محسوب میشه؟ روشنفکر نمایی نیست؟ اعضای ستاد فلانی بهشون بر نمیخوره؟ اجازه دارم نگران مردم سیل زده کشور باشم و در کنارش از کشتن انسان‌های دیگه هم ابراز نگرانی کنم؟ یا نوبتیه؟ آخه تازگیا قواعد ناراحت شدن و دغدغه داشتنم پیچیده شده، از هر چیزی بگی میگن الان نوبت اون یکیه. هیچ وقت هم راضی نمیشن که آدم این توانایی را داره که یک سری احساس و نیاز رو همزمان داشته باشه.

پ ن: البته یه سری باهوش و زرنگم هستن که منتظرن یه چیزی بگی، بگن خاک تو سرت اینو درست کردن که حواست از اون یکی پرت بشه.

کد خبر 373936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.