تلفیق مشکلات و سیاه‌نمایی‌ها، باعث ناامیدی مردم شده است

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: تلفیق مشکلات داخلی و اقدامات دشمنان خارجی با سیاه‌نمایی‌های انجام شده، باعث ناامیدی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه دم پیش‌بینی مناسب در امور اجرایی کشور باعث شده تا بعد از تشدید بحران‌های اجتماعی، اقداماتی برای اصلاح وضعیت انجام شود.

وی ادامه داد: ایجاد بعضی خطوط قرمز خودساخته و برداشت‌های سلیقه‌ای باعث بروز مشکلاتی می‌شود که گاه تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه باید زبان مشترکی با جوانان پیدا کنیم، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فاصله ما با جوانان بیش از این شود، برداشت‌های آنان در بسیاری موارد با آنچه منظور گوینده بوده، مخالف است.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد:  تلفیق مشکلات داخلی و اقدامات دشمنان خارجی با سیاه‌نمایی‌های انجام شده از سوی دشمنان خارجی و برخی دوستان نادان داخلی، باعث ایجاد ناامیدی، خمودگی و دلسردی مردم شده است.

وی ادامه داد: برخی افراد و گروه‌ها از بحران سیل برای تخریب دولت استفاده کردند در حالی که اینگون اقدامات خلاف جوانمردی و مروت است، زیرا مهار بعضی بحران‌ها از توان همه نهادهای حکومتی و اجرای نیز خارج است.

فرماندار شهرضا یادآور شد: برخی تلاش می‌کنند با استفاده از هر عاملی ثابت کنند که انتخاب مردم اشتباه بوده است، در حالی که اینگونه اقدامات مردم را نسبت به مشارکت سیاسی در امور ناامید می‌کند.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر ضرورت افزایش نشاط اجتماعی، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی جوامع، شادابی است که باعث ظهور استعدادها و افزایش امید به زندگی می‌شود.

وی با بیان اینکه شادی کردن به معنای نقض قوانین و احکام شرعی نیست، تصریح کرد: برنامه‌های شادی که براساس موازین صحیح شرعی و قانونی برگزار شود، تأمین کننده امنیت و منتقل‌کننده احکام دینی به نسل جوان است.

کد خبر 373931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.