تقدیر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از شهرداری

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با تقدیر از شهرداری اصفهان برای برگزاری جشن های مختلف محلی و منطقه ای در راستای برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب گفت: شهرداری اصفهان در این ایام حدود ۳۸۷ برنامه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری  امروز چهارشنبه -۴ اردیبهشت- در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در استان اصفهان برگزار شد، گفت: این برنامه ها با عنوان«افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار شد.

وی افزود: برای زنده نگه داشتن امید جامعه به آینده انقلاب اسلامی  باید نشاط اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا لازم است دستگاه های دولتی استان دستاوردهای چهل ساله نظام را در قالب برنامه های مستند به نسل جدید ارائه کنند.

عسگری بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع باشکوه شهدای پاسدار، ۲ حرکت شاخص و ماندگار مردم این استان در سال ۹۷ است.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از ۲ سال گذشته به طرف مصلی بزرگ اصفهان برگزار می شود که این امر با اعتراض تعدادی از مردم مواجه شده و لازم است در این راستا تغییراتی صورت بگیرد تا حق راهپیمایی روز قدس در اصفهان با جمعیت گسترده و بطور کامل ادا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به تقارن روز ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و عید سعید فطر، این مراسم یک روز زودتر و در ۱۳ خرداد ماه برگزار می شود.

کد خبر 373928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.