لازم است مسوولان استانی بیشتر به شهرستان‌ها سفر کنند

نطنز- نماینده نطنز و بادرود و قمصر گفت: از عدم حضور جدی مسوولان استانی در شهرستانها انتقاد کرد و گفت : حضور مدیران کل در سفر به شهرستان ها از شائبه جدایی طلبی و قومیت گرایی و منطقه ای جلوگیری می کند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،دکتر مرتضی صفاری نطنزی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای منظقه ای اموزش و پرورش بادرود ضمن ﺗﺄکید بر نقش ویژه‌نهاد تعلیم و تربیت در عرصه‌های گوناگون، گفت: آموزش و پرورش، زیربنای تحولات فرهنگی ، اجتماعی  و سیاسی جامعه است.

وی نقش آموزش و پرورش را در عرصه‌های گوناگون، ممتاز و مهم  برشمرد و افزود: آموزش و پرورش، زیربنای تحولات فرهنگی، اجتماعی وسیاسی جامعه است و باید قبول کنیم که برای توسعه در زمینه‌های مختلف، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در حوزه‌ آموزش و پرورش هستیم.

نماینده نطنز و بادرود و قمصر گفت: حضور مستمر و موثر فرهنگیان  طی چهل‌سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، باعث شده است تا  شاهد دستاوردهای عظیمی در نهاد تعلیم و تربیت باشیم .

صفاری با انتقاد از عدم حضور جدی و تاثیر گزار مسوولان استانی در شهرستان‌ها، اظهار کرد: حضور مستمر مدیران کل در جمع مسوولان شهرستان ها و شنیده درد ودل های آن سبب خواهد شد تا شایبه جدایی طلبی و قومیت گرایی و منطقه‌ای از اذهان مردم و مسوولان پاک شود، بنابراین لازم است مسئولان استانی در شهرهای کوچک بیشتر حضور پیدا کنند.

عباس عصمتی، رییس اداره آموزش و پرورش بادرود نیز در این جلسه، کمبود نیروی انسانی، تجهیزات مدارس و کمبو فضای آموزشی که بعضا قدمت ساخت آن‌ها به بیش از ۴۰ سال می‌رسد  را از مهمترین مشکلات این بخش برشمرد و تصریح کرد: مسئولان اداره کل اموزش و پرورش استان، نوسازی و خیرین مدرسه ساز جهت رفع کمبودها و دغدغه های اولیا و دانش آموزان بیشتر به مسئل این شهرستان توجه کنند.

به گزارش ایمنا ،در پایان مراسم، با حضور مسوولان آیین کلنگ زنی احداث مدرسه خیرساز شش کلاسه ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول بادرود در زمینی به مساحت هزار و ۸۰ متر و زیر بنای ۸۰۰ مترمربع  در دو طبقه توسط مهندس رحمت‌الله پوربابایی، از خیران شهرستان، برگزار شد.

کد خبر 373923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.