جو اصفهان طی سه روز آینده ناپایدار است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از ناپایداری جوی در آسمان استان اصفهان طی سه روز آینده خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی ناپایدار طی سه روز آینده بر روی آسمان استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان در صبح‌ها آسمان صاف و در بعدازظهرها شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید و نسبتاً شدید در اکثر مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق شرقی استان همراه با وزش باد شدید، گرد و غبار محلی نیز پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: همچنین احتمال بارش پراکنده در شمال غرب استان طی بعد از ظهر امروز و فردا وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اظهار کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان در این بازه زمانی بین دو تا چهار درجه کاهش و کمینه دما بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات ۲۴ ساعت آینده بین ۱۶ و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 373893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.