کم‌کاری در حوزه فرهنگ با اقدامات امنیتی قابل جبران نیست

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: کم‌کاری در حوزه فرهنگ با ایجاد فضای امنیتی و اقدامات سلبی قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه در شرایط فعلی بین دولت و حاکمیت جدایی وجود ندارد، اظهار کرد: همه ما در برابر دشمن مشترکی قرار داریم که باید برای مبارزه کارآمد در برابر آن، با حفظ اتحاد از همه امکانات و ظرفیت موجود استفاده کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به مطالبات صنفی مردم، ادامه داد: اگر معلمان یا هر یک از اقشار جامعه از عملی نشدن بخشی از وعده‌های دولت ناراحت هستند، باید با راستی آزمایی و با قضاوتی عادلانه شرایط را بررسی کنیم تا بدانیم چرا به این وعده‌ها عمل نشده است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: در شرایطی که اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا باعث کاهش صادرات نفتی و جلوگیری از ورود ارز حاصل از آن به کشور شده است، باید شرایط دولت را درک و از قضاوت یکسویه خودداری کنیم.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد: وجود هجمه‌های مالی آمریکا علیه اقتصاد ایران و همزمانی این اقدامات با وقوع سیل و بحران در بعضی از استان‌های کشور، شرایطی را فراهم کرده که باید به جای انتقاد یا تلاش برای یافتن مقصر، متحد و برای رفع مشکلات همراه دولت باشیم.

وی با بیان اینکه نباید تنها به اقدامات سلبی و بازدارنده یا استفاده از قوای قهریه در برخورد با مسائل توجه کنیم، یادآور شد: به جای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی باید از ظرفیت آن برای تقویت جبهه انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کنیم.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه کم‌کاری در حوزه فرهنگ و با ایجاد فضای امنیتی و اقدامات سلبی قابل جبران نیست، تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد نشاط اجتماعی و جذب افراد وجود دارد که باید با استفاده از نظرات متخصصان از آن‌ها استفاده شود.

رفیعی‌نژاد اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، باید امسال تهدیدات را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل کنیم، نباید اجازه دهیم دشمن در اقداماتی که برای مقابله با مردم و انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده موفق شود.

کد خبر 373880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.