ایمن سازی بوستان‌‎های شهر

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خانواده‌ها در فصل بهار و تابستان زمان بیشتری به تفریح و گردش اختصاص می‌دهند، در این راستا بوستان‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده استقبال از شهروندان و خدمت رسانی به آنان است.

وی با بیان اینکه زیبایی پارک‌ها و اماکن تفریحی عامل مهمی در میزان رضایت مردم است، افزود: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سایت‌های بازی کودکان در سطح شهر ایمن بوده و خطری آنان را تهدید نمی‌کند و نظارت، تعمیر و تعویض قطعات فرسوده سایتهای بازی، همچنین نظافت، رنگ آمیزی و اصلاح کف پوش‌ها به صورت مستمر در سایت‌های بازی انجام می‌شود.

وی تجهیز وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها برای ورزش همه اقشار و گروه‌ها را ضروری دانست و گفت: در بازدید از وسایل حرکت درمانی، حافظ فلزی بر روی قسمت‌های خطرساز نصب و این وسایل کاملا سرویس شد.

امیری تاکید کرد: تعمیر و تعویض مستمر قطعات فرسوده وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها و مراکز تفریحی به منظور بازدهی و کارایی بهتر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای یک تفریح بدون دغدغه در پارک‌های شهر آماده است، اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به سرویس‌های آبخوری، تعویض شیرهای فرسوده و تعمیر آبخوری‌ها در پارک‌های سطح شهر انجام شده است و سرویس دوره‌ای تابلوهای برق، اندازه گیری جریان برق، نظافت تابلوها، حباب شویی و نظافت روشنایی‌ها به صورت مستمر نیز در دستور کار قرار دارد.

امیری تهیه چک لیست و شناسنامه تجهیزات برای اجرای بهینه فرآیند نگهداری و تعمیر را ضروری دانست و گفت: تهیه چک لیست و شناسنامه‌ای از مشخصات دستگاه‌ها و تجهیزات، موجب شناسایی وسایل خطرآفرین شده و پس از اعلام به منطقه مورد نظر، اقدام به موقع برای رفع آن با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 373878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.