بد قولی مسئولان باعث نارضایتی مردم می‌شود

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: بدقولی مسئولان و عمل نکردن به وعده‌ها، باعث نارضایتی مردم می‌شود، بنابراین یا نباید وعده‌ای مطرح شود یا باید در زمان مقرر به وعده‌ها عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: لازم است با روی گشاده و سخن نیکو، درباره لزوم رعایت حرمت این ماه تذکر داده شود.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های این شهرستان، تصریح کرد: با گرم‌تر شدن هوا، حضور مردم در پارک‌ها بیشتر می‌شود، اما در پارک "ملت" مزاحمت‌هایی برای برخی از شهروندان ایجاد شده که اگر با آن‌ها برخورد نشود، معضلات بیشتری ایجاد می‌کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه باید نظارت‌های بیشتری بر فعالیت اصناف و بازریان وجود داشته باشد، اظهار کرد: نایاب شدن بعضی اقلام و کالای ضروری یا تفاوت زیاد در قیمت اجناس عرضه شده، باعث سردرگمی و ناراحتی شهروندان شده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید پیش از اعتصاب و اعتراضات صنفی به مطالبات مردم توجه شود، تأکید کرد: مسئولان وعده‌هایی به معلمان و رانندگان داده‌اند که به بعضی از آن‌ها عمل نکرده‌اند، بدقولی مسئولان و عمل نکردن به وعده‌ها، باعث نارضایتی مردم می‌شود، بنابراین یا نباید وعده‌ای مطرح شود یا باید در زمان مقرر به وعده‌ها عمل کنند.

وی ادامه داد: درخصوص وعده‌هایی که پیش از این به برخی از اصناف و گروه‌ها و شاغلان داده شده باید راستی آزمایی شود تا بدانیم به چه تعداد از آن‌ها عمل شده است.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از برگزار نشدن جشن بزرگ نیمه شعبان با نام "خورشید پنهان" در این شهرستان، تصریح کرد: برگزاری نکردن این جشن باتوجیه کمک به سیل‌زدگان، پذیرفته نیست، هیئات مذهبی هم به سیل‌زدگان کمک کردند و هم سالروز ولادت امام زمان(عج) را به بهترین شیوه برگزار گردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: دشمن با استفاده از همه امکاناتی که در اختیار دارد، برای ایجاد شبهات اعتقادی تلاش می‌کند و قصد دارد تا نسل جوان را نسبت به احکام اسلام و عقاید انقلابی بدبین کند، در چنین شرایطی باید همه مراسم‌های ملی و مذهبی باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه بهترین معروف، یاد امام زمان(عج) و توجه دادن افراد به آموزه‌های دینی است، خاطرنشان کرد: ادارات دولتی و دستگاه‌ها باید همراه مردم و همانند آنان برای بزرگداشت ایام مذهبی تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به ایجاد مزاحمت برخی افراد در زمان تعطیلی مدارس دخترانه، اظهار کرد: حضور دائمی و مستمر پلیس در معابر و خیابان‌ها باعث افزایش امنیت عمومی شهروندان و رضایت‌مندی آنان می‌شود.

کد خبر 373876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.