باشگاه مهارت «عصر جدید» استارت خورد/ محمد اصفهانی و ارشا اقدسی مدرسان جدید

با پایان مرحله مقدماتی «عصر جدید»، باشگاه مهارت این برنامه تلویزیونی با حضور چهره‌های جدید آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، ‎با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه استعدادیابی ایران، «عصرجدید» وارد مرحله‌ای تازه شد.

بنا بر این گزارش، در این مرحله مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری و ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند تا مهیای ضبط قسمت‌های فینال شوند.

تا به حال مجموع راه‌یافتگان به فینال با رأی مستقیم هیات داوران و آرای مردمی و دریافت‌کنندگان اعتبارنامه طلایی، جمعی با ۶۹ اجرا را شکل داده‌اند که قرار است فرصتی یک‌هفته‌ای را با آموزش مدرسان جدید طی کنند. این فرصت از دو روز پیش آغاز شده است و تاکنون محمد اصفهانی، خواننده سرشناس و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی از جمله این مدرسان هستند.

‎با تکمیل کادر مربیان و پایان یافتن فرصت مهارت‌آموزی، هیات اصلی داوری، فینالیست‌های «عصرجدید» را انتخاب می‌کنند و ضبط دوره نهایی اولین فصل از بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی آغاز خواهد شد.

‎قسمت بیست و پنجم (آخرین قسمت) از فصل مقدماتی این برنامه، یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

منبع:فارس

کد خبر 373829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نرگس راه نجات IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 0
    من ۱۶ سال سن دارم از هشت سالگی دف زدن را شروع کردم و به قول استادهایم خوب می زنم در ضمن اسکیت هم کار می کتم خیلی دوست دارم در بخش جدید یعنی سری دوم استعداد یابی عصر جدید شرکت کنم خیلی لطف می کنید که من را راهنمایی کنید که چه نوع ویدیو و چطور تمرین کنم تابتوانم برا مسابقه قبول شوم این تنها ارزو و تنها کمکی است که می توانم به خانواده ام کنم مرسی از شما