آغاز عملیات احداث پیست سوارکاری کاشان

کاشان - رییس هیات سوارکاری کاشان گفت: بعد از انجام مراحل اداری واگذاری زمین از سوی ادارات ورزش و جوانان و راه و شهرسازی، عملیات ساخت و تجهیز مجموعه سوارکاری کاشان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مرتضی والی زاده در مراسم آغاز عملیات احداث پیست سرعت مجموعه سوارکاری کاشان با اشاره به وجود یک هزار سوارکار در کاشان و وجود تنها یک باشگاه رسمی در این شهر اظهار کرد: تلاش شد برای ساماندهی سوارکارانی که به صورت غیر متمرکز و در باغات فعالیت می‌کنند با همکاری مسئولان پیست سوارکاری کاشان را به بهره‌برداری برسانیم تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: طرح اولیه در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار در بلوار  شهدا مقابل مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو به رؤسای فدراسیون سوارکاری کشور و هیات سوارکاری استان اصفهان ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و بعد از انجام مراحل اداری واگذاری زمین از سوی ادارات ورزش و جوانان و راه و شهرسازی، عملیات ساخت و تجهیز مجموعه سوارکاری کاشان انجام می‌شود.  

رییس هیات سوارکاری کاشان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات ساخت پیست سرعت مجموعه سوارکاری کاشان به صورت موقت به طول هزار متر و شعاع چرخش ۹۰ متر برای استفاده سوارکاران آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این سفر رؤسای فدراسیون سوارکاری کشور و اعضای هیات سوارکاری استان اصفهان با آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند. در این دیدار مقرر شد به منظور حمایت از تاسیس و تجهیز مجموعه سوارکاری کاشان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل دریافت‌های مجمع خیرین ورزشکار شهرستان و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل اعتبارات هیات سوارکاری استان به هیات سوارکاری کاشان پرداخت شود.

کد خبر 373802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.