اختصاص ۱۳ میلیارد به پروژه فاضلاب شهرضا/اخذ ردیف ملی برای پروژه فاضلاب دهاقان

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۳ میلیارد تومان به پروژه فاضلاب شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی و راه‌سازی در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، اظهار کرد: در ردیف بودجه طرح‌های ملی، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای سال ۹۸ به اجرای پروژه فاضلاب شهرضا تخصیص یافت، این در حالی است که اجرای شبکه فاضلاب دهاقان در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهرضا با استفاده از راهکار قانونی تبصره(۳) ماده واحده ایجاد تاسیسات فاضلاب انجام شد، البته اصلاح حوضچه‌های فاضلاب شهرضا باهدف حذف بوی نامطبوع تصفیه‌خانه که باعث نارضایتی مردم محله‌هایمنوچرآباد و جرم‌افشار شده بود نیز بعد از گذشت دو دهه انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری لازم برای تامین اعتبار خط انتقال آب شرب دهاقان از تصفیه خانه بابا شیخعلی انجام شده است، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای مدارس این شهرستان اختصاص داده شده است، این در حالی است که هزینه ساخت دو مدرسه در روستاهای دزج و دولت‌آباد نیز جذب شده است.

محمودی با بیان اینکه اصلاح و مرمت قنوات همواره یکی از مهمترین تقاضاهای مردم حوزه انتخابیه بویژه در مناطق روستایی بوده است، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای این‌منظور جذب شده که سه میلیارد از آن به شهرضا و دو میلیارد به دهاقان اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح راه‌ها و محورهای مواصلاتی روستایی شهرستان‌های این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد:اعتبار لازم برای احداث چهار جاده بین روستاهای علی‌آباد تا جمبزه، کهرویه تا یحیی‌آباد، امامزاده علی‌اکبر و قصرچم تا دولت‌آباد، تامین شده و محموله قیر برای آسفالت معابر و مسیرهای روستایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، خریداری شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار برای احداث زیرگذر روستای کهرویه خبر داد و افزود: زیرگذر و اصلاح جاده شهر گلشن و احداث زیرگذر بخش منظریه، از دیگر پروژه‌هایی بوده است که مراحل اداری یا اجرایی آن‌ها انجام شده است.

محمودی از افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه عمرانی در سال ۹۸ در شهرضا خبر داد و افزود: آغاز بهره‌برداری از یال دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع)، آغاز عملیات احداث زیرگذر ورودی محله‌های جرم‌افشار و منوچهر آباد، زیرگذر منظریه و منطقه کارگاهی امیرکبیر و تقاطع غیر هم سطح در انتهای بلوار جانبازان و ورودی دهاقان، از جمله این طرح‌ها است.

کد خبر 373800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.