احتمال طوفان لحظه‌ای در شرق اصفهان/ هوا ۳ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان گفت: طی امروز برای بیشتر مناطق استان وزش باد شدید و در نواحی شرقی طوفان لحظه‌ای و گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است اظهار کرد: بر این اساس طی امروز در بیشتر مناطق استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود و در مناطق شرقی استان نیز احتمال طوفان لحظه‌ای و گردوخاک محلی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت افزود: شب گذشته دمای هوا در مناطق غربی استان تا منفی چهار درجه سانتیگراد کاهش داشته است.  

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۱۹ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین منطقه و بویین و میاندشت با دمای منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین منطقه استان خواهد بود.

علی‌عسگریان با اشاره به بارش‌های شب گذشته در برخی مناطق استان، گفت: بیشترین بارندگی‌ها در شهرستانهای خوانسار با میانگین ۴.۵ میلی‌متر، فریدونشهر با میانگین ۳.۳ میلی‌متر، داران با میانگین یک میلی‌متر، گلپایگان با میانگین دو میلی‌متر، بویین و میاندشت با میانگین پنج میلی‌متر به صورت برف و باران بوده است.

کد خبر 373782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.