دیوار قلعه، اینبار در آزادی

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تقابل طلایی‌پوشان سپاهان در مقابل شاگردان برانکو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان اصفهان جمعه –ششم اردیبهشت ماه- در ورزشگاه ۷۸ هزار نفری آزادی از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه میهمان پرسپولیس تهران است؛  این دیدار را شاید بتوان یکی از فینال‌های زودرس لیگ برتر  ۹۸-۱۳۹۷ دانست.

تا قبل از این دیدار سپاهان اصفهان با ۵۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان شفر، در رده سوم جدول رده‌بندی و پرسپولیس تهران نیز با ۵۵ امتیاز به عنوان صدرنشین جدول به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شب گذشته (دوشنبه،  پرسپولیس تهران در جام باشگاه‌های آسیا در مقابل الاهلی شکست خورد تا برعکس جدول لیگ برتر ایران که چند هفته‌ای است در صدر آن جای خوش کرده، در قعر جدول گروهاین رقابت‌ها قرار بگیرد.

سپاهان و پرسپولیس هر دو در سه بازی اخیری که انجام داده‌اند، یک تساوی، یک برد و یک باخت در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند؛ این دو تیم در سه بازی اخیری که در مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند یک برد برای پرسپولیس و دو تساوی در کارنامه دارند.

بلیت این دیدار از ساعت ۱ بامداد روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، باتوجه به همین حساسیت، هواداران پرسپولیسی‌ها شوق و ذوق زیادی برای حضور در ورزشگاه داشته‌اند و از زمانی که سامانه بلیت‌فروشی، کار خود برای فروش بلیت‌های این دیدارآغاز کرد، تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس اقدام به خرید بلیت کرده‌اند و ساعتی پیش هم ظرفیت قسمت جایگاه و روبه‌روی جایگاه به اتمام رسید.

با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که در بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران اتفاق افتاد و کار تا جایی پیش رفت که ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خودش بیشتر مثل میهمان بود تا میزبان؛ باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی کرده که باید روز مسابقه هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نشود و از هواداران این تیم مخصوصا کسانی که از شهرهای دیگر قرار است به تهران بیایند، درخواست داشته تا حتما با در دست داشتن بلیتی که به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند به استادیوم آزادی بروند. باشگاه سپاهان نیز مثل رقیبش تمام عزم خود را جزم کرده و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام هوادارانش به تهران در نظر گرفته است.

کد خبر 373771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.