باز هم گلی به جمال محمدرضا ساکت

صد و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دومین حمله گاز انبری به تیم سابق مارادونا" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار امشب تیم‌های ذوب آهن و الوصل از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد که قرار است از ساعت ٢٠ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. ذوب آهن در شرایطی به مصاف نماینده امارات که زمانی هدایت آن را مارادونا برعهده داشت می‌رود که این تیم شرایط خوبی در لیگ امارات نداشته و در رده دهم قرار دارد. این موضوع سبب افت شرایط روحی الوصل شده و کمک شایانی به ذوب آهنی می‌کند که وضعیت خوبی در لیگ آسیا و ایران دارد.

"پرسپولیس را ببریم شانس قهرمانی‌مان بالا می‌رود" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان و در آستانه دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس عنوان شده است که وی شکست پرسپولیس را در مسیر رسیدن به قهرمانی واجب می‌داند.

"باز هم گلی به جمال محمدرضا ساکت" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و هشتمین روزنامه اینترنتی " فوتبال اصفهان" است که اشاره به مراسم ترحیم سیدمهرداد حسنی، هوادار تیم استقلال دارد که بعد از دیدار این تیم برابر ماشین‌سازی به طور ناگهانی دارفانی را وداع گفت. در این میان از تیم استقلال به دلیل مصاف با الهلال کسی در این مراسم حضور پیدا نکرد و حتی معاونان و سایر مدیران ارشد این باشگاه هم به مراسم نرفتند،  اما محمدرضا ساکت، مشاور رییس فدراسیون فوتبال و مدیر عامل اسبق باشگاه سپاهان در این مراسم شرکت کرد و همراهی این مدیر با سابقه با خانواده داغدیده اتفاق مهمی بود که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.

"شمارش معکوس تا حضور هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی" تیتر پایانی صفحه نخست "فوتبال اصفهان" است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 373758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.