با استعفای شهردار باغبادران موافقت شد

رییس شورای اسلامی شهر باغبادران از پذیرش استعفای شهردار این شهر از سوی اعضای این شورا خبر داد.

حجت‌الله امینی باغبادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به استعفای شهردار باغبادران اظهار داشت : ۲۵ فروردین ماه استعفای آقای "اردشیر محمدی"، شهردار باغبادران به شورای اسلامی شهر واصل شد و هیئت رییسه شورا پس از طرح موضوع ، رسیدگی و بررسی استعفا را به جلسات آتی موکول کرد و با تشکیل جلسه فوق‌العاده در روز دوشنبه - دوم اردیبهشت‌ماه ضمن تشکر از قریب چهار سال خدمات ارزنده و زحمات شهردار این شهر با استعفای وی موافقت شد.

وی افزود: موضوع استعفای شهردار باغبادران پس از دوران درمان بیماری وی به صورت شفاهی مطرح شد که با توجه به زحمات و فعالیت‌های ایشان در مدت تصدی شهرداری و لزوم اجرای پروژه‌های متعدد و برنامه‌های پایان سال ۹۷ به سادگی نمی‌توانستیم در مورد آن اظهار نظر و اتخاذ تصمیم کنیم.

رییس شورای شهر باغبادران در خصوص دلایل استعفای شهردار باغبادران گفت: برخی مشکلات شخصی و شغلی شهردار سبب استعفای وی بوده است.

امینی با اشاره به انتخاب "مسعود نوربخش" به عنوان سرپرست شهرداری باغبادران ادامه داد: آقای نوربخش از نیروهای بومی و باسابقه شهرداری باغبادران است که علاوه بر فعالیت و تجربه در حوزه‌های مختلف مالی، اداری ، سرمایه‌گذاری، خدمات شهری و معاونت شهرداری، بارها به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری را بر عهده داشته است و برای خدمت‌رسانی بهتر و جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات همه اختیارات شهردار به وی واگذار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت گزینش شخصی آگاه، هوشمند، توانا و با قابلیت‌هایی چون تخصص، تدین و نگاه درست به مشکلات و چالش‌های پیش روی شهرداری، شورای اسلامی شهر باغبادران به سرعت نسبت به بررسی سوابق و عملکرد گزینه‌های مطرح شهرداری این شهر اقدام خواهد کرد.

رییس شورای شهر باغبادران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر است از شهروندان و دلسوزان شهر درخواست همراهی و ایجاد فضای مناسب و بدور از حاشیه برای نمایندگان مردم داریم تا درنهایت فردی اصلح را به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

کد خبر 373750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.