سپاه پاسداران سدی استوار در برابر زیاده‌خواهی شرق و غرب است

بویین میاندشت- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: سپاه پاسداران تحت فرمان مقام معظم رهبری همچون سدی استوار و نستوه در برابر توطئه‌ها و طمع‌ورزی‌های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، محمد رحمانی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه یادآور تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب مبنی بر فرمان تأسیس سپاه پاسداران است و در این روز مقدّس با آرمان‌های انقلاب هم قسم شده و با منشور وجودی سپاه پاسداران که حمایت از مظلوم در برابر ظالم و پاسداری از انقلاب در جبهه حق است تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن مولود و برکت انقلاب است تصریح کرد: امروز شکوه و صلابت کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر و آماده به کار با چشمانی تیزبین مثال‌زدنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت افزود: سپاه پاسداران تحت فرمان مقام معظم رهبری همچون سدی استوار و نستوه در برابر توطئه‌ها و طمع‌ورزی‌های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.

رحمانی تصریح کرد: بی‌تردید سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، علمی، تحقیقاتی با مدد گرفتن از معنویت، دانش، تخصص و تعهد توفیقات بسیاری کسب کرده است.

وی گفت: سپاه هم دوش با رزمندگان اسلام توانسته قله‌های آزادگی و عزت را یکی پس از دیگری فتح کند و پرچمدار نهضت عدالت‌خواهی، مبارزه با ظلم و بیداد و دفاع از حقوق مستضعفین و مظلومین عالم بوده است.

کد خبر 373745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.