گره‌گشای مشکلات مالی پرسپولیس

برانکو و بازیکنانش روزهای سختی را می‌گذرانند و با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستند تا جایی که صدای برانکو هم درآمده و مطالباتش را رسانه‌ای کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماههاست مشکلات مالی با پرسپولیس عجین شده‌ است طوری که هر کجا نامی از مشکلات مالی در فوتبال به میان می‌آید نام پرسپولیس تهران پررنگ‌تر از سایر تیم‌هاست و انگار خبری هم از حل این مشکلات نیست. برانکو ایوانکویچ، مربی کروات پرسپولیس تهران طلب چشمگیری از پرسپولیس دارد و ماه‌های متوالی با بدقولی مدیران پرسپولیس کنار آمده بود اما چندی پیش با رسانه‌ای کردن این موضوعا مدیران پرسپولیس را شاکی کرد تا اینکه حتی یکی از اعضای هیئت مدیره در برابر وی جبهه گرفت.


با گذشت بیست و شش هفته از مسابقات لیگ برتر ایران اما طلب برانکو پرداخت نشده و بازیکنان هم مبلغ کمی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند احمد نورالهی، بازیکن پرسپولیس تهران پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر به این موضوع اشاره کرد و گفت: بعضی از بازیکنان پاداش مسابقات آسیایی‌شان را هم دریافت نکرده‌اند. تا الان نزدیک به ۵۰ درصد قراردادمان را دریافت کرده‌ایم. »

 شنیده‌ها حاکی است که باشگاه پرسپولیس آهی در بساط ندارد ولی در جلسه‌ای که اخیراً با برانکو داشته‌اند به وی وعده داده‌اند تا اواسط اردیبهشت طلبش را بپردازند؛ اینکه این پول قرار است از کجا به پرسپولیس تزریق شود موضوعی مبهم است. مدیریت سابق باشگاه پرسپولیس قبل از شروع فصل پول پرداختی اسپانسر را خرج کرده‌اند و به همین علت دست مدیریت جدید برای پرداختی‌ها خالیست.

گفته می‌شود قرار است اسپانسر برای فصل جدید به صورت علی‌الحساب ۷۵ میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس بگذارد که پس از توافق بودجه فصل جدید، این مبلغ از بودجه کلی فصل ۹۹- ۱۳۹۸ باشگاه کسر خواهد شد. با این وجود چون باشگاه پرسپولیس مجبور است بدهی‌های این فصل خود با مربی و بازیکنانش را از بودجه فصل جدیدش پرداخت کند، قطعاً برای فصل جدید با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم خواهد کرد. با این وجود ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همان راهی را می‌رود که گرشاسبی، مدیرعامل سابق رفت و البته به بن‌بست رسید.

کد خبر 373716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.