ریچکمپ: این بازی آخرین شانس ما در آسیا است

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و آخرین شانس ما در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  لورنت ریچکمپ، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ایران در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار مهم است و آخرین شانس ما در لیگ قهرمانان آسیا است، البته نتیجه این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و ما برای کسب نتیجه‌ای خوب تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار نخست ما با این تیم با اشتباه همراه بود، ادامه داد: امیدوار هستم اشتباهات بازی قبلی‌مان تکرار نشود و بدون اشتباه بازی کنیم.  بازی با نتیجه صفر بر صفر در ابتدا شروع می‌شود و هر دو تیم شانس برابری دارند. شانس هر دو تیم پنجاه، پنجاه است اما امتیاز ویژه‌ای که ذوب آهن در این بازی دارد، حضور هواداران این تیم در ورزشگاه است.

ریچکمپ تصریح کرد: همه بازیکنان تیم در بازی مؤثر هستند. لیما یکی از بازیکنانم را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، در این دیدار در اختیار نداریم. با تمام احترامی که برای تیم فوتبال ذوب آهن ایران قائل هستم اما ما برای برد آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: برای دومین‌بار نیست که با تیم ذوب آهن بازی می‌کنم و سال گذشته هم با تیم الوحده مقابل ذوب آهن ایران قرار گرفتم و می‌دانم باید چه کاری انجام دهم.

وی اضافه کرد: بازی فردا (سه‌شنبه)  نبردی با جدیت زیاد است.

کد خبر 373700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.