پارک‌سوار در محله عاشق‌آباد ایجاد می شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از طراحی مجموعه پارک‌سوار محله عاشق‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه در مرحله تعیین پیمانکار است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ایستگاه‌های اتوبوس واقع در محله عاشق‌آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کنار ایستگاه مترو قرار دارد و این ایستگاه ها شاهراه اصلی حمل و نقل عمومی در سطح شمال شهر اصفهان به شمار می‌رود که بسیاری از خطوط در این ایستگاه توقف داشته و به جابه‌جایی شهروندان می‌پردازد.  

وی افزود: با توجه به حساسیت این محل و همچنین تردد بالای وسایل نقلیه در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفاه حال آنها شهرداری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اقدام به جانمایی و طراحی محلی جهت پارک‌سوار خیابان عاشق آباد کرده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: مراحل اولیه پروژه مجموعه پارک‌سوار محله عاشق‌آباد با موفقیت به اتمام رسیده و در مرحله تعیین پیمانکار است.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه پارک سوار عاشق آباد، گفت: این پروژه در مساحتی به بزرگی ۸۵۰۰ متر مربع است که امیدواریم با تلاش همکاران در نیمه اول سال ۹۸ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

باقری از پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد و گفت: این مجموعه در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی تاکید کرد: پروژه مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به متراژ ۳۲۵ مترمربع در حال ساخت است.

کد خبر 373671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.