اعزام یک تیم اورژانس شهرضا به مناطق سیل‌زده خوزستان

شهرضا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا از اعزام یک تیم چهار نفره از امدادگران این شهرستان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حبیب صادقی ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، از اعزام یک تیم چهار نفره از کارشناسان فوریت‌های پزشکی اروژانس ۱۱۵ این شهرستان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد و افزود: این افراد با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل به این مأموریت اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام ۵۴۲ مأموریت اورژانسی در این شهرستان در ایام نوروز امسال، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۳۰۹ مأموریت شهری و ۲۳۳ مأموریت جاده‌ای بوده که منجر به انتقال ۴۲۷ نفر از مصدومان به بیمارستان و درمان سرپایی ۱۱۵ مصدوم دیگر شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا با بیان اینکه در مدت کشیک نوروزی امدادگران اورژانس شهرضا ۸۲۰ نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند، تصریح کرد: ۱۲۰ نفر از این افراد در شهر و ۷۰۰ نفر در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان از خدمات این ایستگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

صادقی از انجام ۱۴۲ مأموریت اورژانسی در حوادث رانندگی در ایام نوروز امسال خبر داد و یادآور شد: در این مدت، ۷۱ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم و سه نفر جان خود را از دست دادند.

کد خبر 373664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.