صعود با ذوبِ الوصل قطعی می‌شود

رقابت‌های هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ فردا -سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه- به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الوصل امارات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران که در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته و بخش زیادی از راه صعود را طی کرده است، باید در هفته نخست از دور برگشت این رقابت‌ها فردا (سه‌شنبه) آماده برگزاری بازی برگشت مقابل تیم الوصل امارات شود؛ دیداری که اگر با پیروزی ذوب‌آهن همراه شود، صعود این تیم از مرحله گروهی قطعی خواهد شد.

هفته چهارم بازی‌های گروه A رقابت لیگ قهرمانان آسیا (دور برگشت) با دیدار الوصل امارات و ذوب آهن ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فولادشهر آغاز می‌شود. این دیدار را کو هیونگ جین، داور کره‌ای سوت می‌زند. کمک‌های داور کره ای در این بازی "یو کوانگ یئون" و "پارک سانگ جون" هستند و "چای سانگ هیوپ" به عنوان داور چهارم، "سرینویسان سورشا" از هند به عنوان ناظر بازی و "سابرامانیان مانیکام" از مالزی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.

ذوب آهن و الوصل ۱۹ فروردین ماه در ورزشگاه زعبیل عراق در چارچوب مسابقات دور رفت به مصاف هم رفتند؛ در حالی که الوصل با گل دقیقه ۱۴ کایو از رقیب ایرانی پیشی گرفت ولی دو دقیقه بعد اوساگونا با پاس گل حمید ملکی بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز امیرارسلان مطهری و حمید بوحمدان برای ذوب، گل به ثمر رساندند تا در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به اتمام برسد.

ذوب آهن ایران با هفت امتیاز در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان قراردارد و الوصل امارات با سه امتیاز تیم سوم این جدول است؛ الوصل امارات در پنج دیدار آخری که انجام داده است یک برد، سه باخت و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است. ذوب آهن ایران در پنج دیدار اخیرش سه برد و دو تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است تا با یک روحیه کاملا مطلوب به مصاف الوصل برود.

لیما و کایو دو بازیکن مطرح تیم الوصل هستند؛ کایو در دیدار رفت این دو تیم در همان دقایق ابتدایی موفق شد دروازه سبزقامتان ذوب آهن ایران را باز کند، در مقابل امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگونا نیز از بازیکنان برجسته و موفق ذوب آهن هستند.

شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار برای گرفتن نتیجه و حتمی کردن صعودشان، باید از کوچک‌ترین فرصت‌های به وجود آمده، نهایت بهره را ببرند.

کد خبر 373655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.