بروکراسی اداری مانع رونق تولید است

لنجان - سرپرست فرمانداری لنجان با بیان اینکه امسال باید از ظرفیت‌های دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف و تحقق شعار سال استفاده شود، گفت: بهبود فضای کسب و کار، نیازمند برچیده شدن بروکراسی اداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان ،خدامراد صالحی در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: فعالیت‌ها و مصوبات این شورا تاثیر بسزایی در توسعه همه جانبه جامعه، مواجهه صحیح و کاهش آسیب‌های فرهنگی و جبران کاستی‌های فرهنگی دارد، بنابراین انتظار می‌رود کارگروه‌های زیر مجموعه قرارگاه فرهنگی شهرستان با سیاست گذاری صحیح و بهره‌گیری از فرصت‌های فراوان فرهنگی به گونه‌ای عمل کنند که شاهد ارتقاء شاخص‌های این حوزه باشیم.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی به دلیل شکست‌های فراوان در توطئه‌های ضد انقلابی خود، نسل جوان کشور و بنیان خانواده‌ها را هدف تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند.

سرپرست فرمانداری لنجان تصریح کرد: یکی از کارهای مهم کارگروه‌های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، تغییر نگرش به فرهنگ عمومی و شناسایی کاستی‌های آن و یافتن راهکار برای رفع این کاستی‌ها است؛ دیدگاه تخصصی و انقلابی می‌تواند باعث ارتقاء فرهنگ عمومی و مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان شود.

صالحی حل مشکلات جامعه را در گرو هم‌افزایی میان مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: سال ۱۳۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "رونق تولید" نام‌گذاری شده و قطعا حمایت از تولیدکنندگان لازمه تحقق این شعار است، بهره‌گیری صحیح از توان داخلی می‌تواند زمینه صدور بیشتر انقلاب را فراهم کند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی نقش مؤثری در تحقق شعار سال دارد، اظهار کرد: امسال باید از ظرفیت‌های دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف و تحقق شعار سال استفاده شود، بهبود فضای کسب و کار، نیازمند برچیده شدن بروکراسی اداری است، زیرا حذف بروکراسی سنگین اداری، باعث افزایش و تقویت ارتباط با مردم و رفع مشکلات می‌شود.

سرپرست فرمانداری لنجان تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای طرح موضوعات اجتماعی و فرهنگی، بررسی چالش‌ها و واقعیت‌های جامعه باهدف رسیدن به راه حل منطقی برای حل آن‌ها است.

صالحی یادآور شد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان، استفاده از توان رسانه‌ها درخصوص مباحث و موضوعات فرهنگی است و خبرنگاران در این زمینه نقشی مهم برعهده دارند.

کد خبر 373627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.