ذوب آهن ۵ هزار دلار جریمه شد

طبق اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ذوب آهن اصفهان به دلیل رفتار نامناسب هواداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا جریمه شد.

به گزارش ایمنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم انضباطی خود را اعلام کرده است که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

۱ – مارکو اوکتاویو (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی)

اوکتاویو به دلیل آنچه AFC "بهم ریختن بازی در دیدار ایران و ژاپن" در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا یاد کرده است، محکوم به پرداخت هزار دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود، او یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۲ – ذوب آهن

ذوب آهن به دلیل رفتار نامناسب هواداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پرداخت پنج هزار دلار جریمه و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. این تیم یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۳ – سایپا

این تیم به دلیل برگزار نکردن بازی مناسب، کنترل نکردن هواداران و رعایت نشدن استانداردها محکوم به پرداخت هشت هزار دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان ۳۰ روز از صدور این رأی می‌تواند به این جرایم اعتراض کند.

کد خبر 373612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.