کاهش زمان تسویه مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره به ۲ ماه

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: با مدیریت صف طولانی پرداخت مطالبات بازنشستگان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در سال گذشته ، سرانجام دوره تسویه مطالبات بازنشستگان صندوق به حدود دو ماه کاهش یافت و مدت زمان پرداخت دیگر سپرده ها نیز به سرعت رو به کاهش است.

به گزارش ایمنا به نقل از شهرنوشت، محمد قائمی امیری اظهار کرد: میزان تماس های وارده و همچنین گلایه مندی کارکنان شهرداری تهران نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری یافته و این به دلیل اقداماتی است که جهت تسریع در پرداخت های اعضا صورت گرفته و همچنان نیز در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت متقاضیان دریافت سپرده مازاد پس انداز به اواسط آذر و دیون بازنشستگان به اول بهمن ماه رسیده است،این در حالی است که عمده گلایه ها همچنان مربوط به کارکنان سازمان ها و شرکت هایی است که در واریز سهم کارکنان خود به موسسه صندوق با تاخیر و تعلل رو به رو هستند.

مدیرعامل صندوق ذخیره در این رابطه به کارکنان مجموعه هایی همچون شرکت بهره برداری مترو، مترو تهران، شرکت شهروند و همشهری اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال شرکت بهره برداری مترو بدهکارترین مجموعه شهرداری تهران به صندوق ذخیره بود که با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته نیمی از بدهی خود را پرداخت و به تناسب آن پرداخت مطالبات کارکنانش انجام شد.

قائمی امیری با تاکید بر این که با پیگیری های انجام شده از تعداد و حجم بدهی سازمان های بدهکار شهرداری تهران به موسسه صندوق ذخیره کارکنان کاسته شده است، افزود: در عین حال به دلیل عدم پرداخت بخش هایی از بدهی آنها تسویه مطالبات کارکنانشان با مشکل رو به رو است که پیشنهاد کرده ایم با مساعدت شهرداری تهران این مشکل حل شود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره در پایان خواستار همکاری این سازمان ها در تسویه هر چه سریعتر مطالبات صندوق ذخیره برای حل مشکل پرداخت مطالبات کارکنانشان شد.

کد خبر 373592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.