ظهور امام زمان(عج) نوید توسعه عدالت در جهان است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: در بیان پیامبر اسلام(ص) آمده است که امام عصر(عج) شبیه‌ترین افراد به ایشان هستند و مهمترین رسالت آن حضرت ترویج عدل و عدالت در جهان است.

حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) سال‌ها قبل از ولادت امام زمان(عج) مژده "زمان ظهور" ایشان را دادند و ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی ایشان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: در بیان پیامبر اسلام(ص) آمده است که امام عصر(عج) شبیه‌ترین افراد به ایشان هستند و مهمترین رسالت آن حضرت ترویج عدل و عدالت در جهان است.

امام جمعه شهرضا تصریح ‌کرد: امام زمان(عج) از نسل پیامبر(ص) و فرزند حضرت زهرا(س) است و بعد از ظهور سنت و سیره اهل بیت(ع) را احیا می‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه غیبت طولانی امام زما(عج) از اسرار الهی است تأکید کرد: برای کسانی که در دوران غیبت بر ولایت ایشان و سایر اهل بیت(ع) ثابت قدم باشند اجر هزار شهید محفوظ است.

وی یادآور شد: در این زمان که دشمنان با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی به دنبال ترویج شبهات و از بین بردن عقاید شیعیان هستند باید فرهنگ امام مهدی(عج) و مبانی اعتقادی ناب شیعه را ترویج کنیم، زیرا تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن ترویج روحیه دین‌داری در جامعه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حفظ اعتقادات ناب اهل بیت(ع) برای آینده همه ما ضروری است اظهار کرد: برای حفظ و انتقال این عقاید به نسل‌های آینده، علمای حوزه و دانشمندانی که سال‌های طولانی از عمر خود را صرف فراگیری احکام شریعت کرده‌اند، اساتید دانشگاه و آموزگاران متعهد و فرهیخته وظیفه سنگینی برعهده دارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید از فرصت جشن‌های نیمه شعبان برای ترویج مبانی اعتقادی اهل بیت(عج) استفاده شود خاطرنشان کرد: اعتقاد عملی به تعالیم اهل بیت(ع) و قرآن کریم مانع انجام کارهایی است که به دیگران آسیب می‌زند. کسانی که ولایت‌مدار و ملتزم به رعایت احکام شرعی هستند همواره به دیگران خدمت می‌کنند.

وی با شاره به نامگذاری سالروز ولادت امام زمان(عج) به عنوان روز "سربازان گمنام امام زمان(عج)" و "روز جهانی مستضعفین" اظهار کرد: وزارت اطلاعات یکی از نهادهای انقلابی است که همیشه برای مقابله با تهاجمات پیدا و پنهان علیه جامعه و صیانت از مرزها تلاش می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امام زمان(عج) حقوق مستضعفان را احیا و از ظلم و تعدی به آنان جلوگیری می‌کند تأکید کرد: در شرایط فعلی و با توجه به افزایش هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمن هر فردی فراخور امکاناتش باید برای پاسداری از ارزش‌ها و اصول دینی تلاش کند.

کد خبر 373547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.