۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
چه به سرمان آمده

یک بوق هشدار دهنده زدم. مرا دید و با صدای بلند و معترض گفت : چه خبرته؟ تازه برای ماشینت بوق  خریدی ؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهتاب کرامتی که به عنوان سفیر ایران در یونیسف حضور دارد ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :
اولین محموله کمک‌های یونیسف برای کودکان سیل زده ، دیشب وارد کشور شد . تجهیزات نگهداری واکسن یونیسف شامل ۲۰۰ جعبه حمل واکسن و ١٠٠ جعبه نگهداری در دمای پایین،  پنجشنبه شب وارد کشور شد . این تجهیزات در ارائه خدمات اولیه واکسیناسیون به کودکان در استان‌های سیل‌زده استفاده خواهد شد تا از شروع بیماری ها جلوگیری شود . ۸۰ یخچال واکسن از سوی یونیسف به ایران ارسال شده اند و در راهند.  یونیسف تأکید کرده است که نیازهای کودکان در ایران با گذر زمان حادتر می‌شود و این امر نشانگر ضرورت ارسال سریع کمکهای بیشتر است.


رضا کیانیان با قراردادن این ویدیو در اینستاگرام خود این گونه آورده است:
١- سه روز پیش داشتم رانندگی می‌کردم که ناگهان یک موتورسیکلت به سرعت از یک کوچه فرعی وارد اصلی شد ، نزدیک بود با من تصادف کند. برایش یک بوق اعتراضی زدم،  آمد کنار شیشه و گفت مثل گاو رانندگی نکن .
٢- دو روز پیش مازیار میری داشت از روی خط کشی عابر پیاده رد میشد ، یک خودرو با سرعت می‌خواسته قبل از اینکه مازیار رد شود ،از خط بگذرد. مازیار به خط عابر پیاده اشاره می کند و ماشین سرعتش را کم می‌کند و می‌گوید:  برو گمشو بچه سوسول .
٣- دیروز داشتم از یک خیابان یک طرفه که دو طرفش خودروها پارک کرده بودند، میگذشتم.  یک موتور سیکلت از رو به رو می آمد، این جور مواقع با چراغ هشدار می‌دهم که حواسش باشد. اما موتور دیروزی هم خلاف می آمد و هم با موبایلش ور می رفت ،مثل اینکه داشت پیامک می زد ، پس با نور ماشین نمیشد بهش هشدار داد .یک بوق هشدار دهنده زدم. مرا دید و با صدای بلند و معترض گفت : چه خبرته؟ تازه برای ماشینت بوق  خریدی ؟ چه به سرمان آمده؟


ملیکا زارعی که به خاله شادونه معروف است ، با پست کردن این عکس در صفحه اختصاصی خود نوشته است :
در شرایط خوب ، همه خوشحال و با انگیزه هستند ، وقتی در شرایط سخت قرار می گیرید ، حقیقت وجودتان آشکار می شود . در آن هنگام،  ذهن شروع به آوردن بهانه‌هایی برای توقف کار می‌کند . یکی از مهمترین سوالاتی که سرعت رسیدن به موفقیت شما را تعیین می کند ،این است : آیا فشار را تحمل کرده و به کارتان ادامه می دهید؟  یا به راحتی تسلیم می شوید؟


احمد ایراندوست که به غول برره شناخته می شود،  با انتشار این ویدیو در اینستاگرام خود آورده است :
داریم مگه مهمان نواز تر از آبادان و شادگان ؟ یعنی اگر ماهی زبیدی هم بشیم ،مهمان نواز هستیم . مردم خونگرم آبادان و همشهری های گلم بیشتر مراقب باشید. انشاالله که اتفاقی نمیفته ، اگر افتاد هم مثل کوه پشتتون هستیم . بچنا شط و ما بچناه . . . مقوا یا شباب خوزستان . آماده باشید و الله رحمه.


هنگامه قاضیانی با پست کردن عکسی از دوران کودکی خود در اینستاگرامش این‌گونه آورده است :
مادربزرگ قصه بگو، از شوالیه های نامرئی تا بیکران راز بگو
سرزمین صلح کجاست ؟
از پیر بگو تا قصه کودک ،سرباز، دریا 
تا قصه نارنج  و ترنج
 قصه گوی پیر شهرم قصه بگو از روشنایی ها 
پایان هفت سالگی
 از آرشیو خانوادگی.

کد خبر 373546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.