اهدای هزینه جشن نیمه شعبان به سیل‌زدگان

شهرضا - شهردار شهرضا گفت: امسال هزینه جشن بزرگ نیمه شعبان به مردم مناطق سیل‌زده اهدا می‌شود.

حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: هر سال در روز نیمه شعبان شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا مراسم جشنی با هدف بزرگداشت این روز تحت عنوان "خورشید پنهان" در خیابان "شهید طباطبایی" برای شهروندان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع هنری و مذهبی این جشن، استقبال کم‌نظیر شهروندان را همراه داشته است، به همین دلیل سعی شده تا در هر سال ضمن ارتقای کیفیت برنامه‌ها بر تنوع آن‌ها افزوده شود.

شهردار شهرضا با اشاره به وقوع سیل در بعضی از استان‌های کشور تأکید کرد: آسیب‌های گسترده ناشی از این پدیده طبیعی باعث ایراد خسارات فراوان به برخی هموطنان شد به همین دلیل لازم است همه ایرانیان با همه توان برای یاری آسیب‌دیدگان وارد عمل شوند.

قاسمی اضافه کرد: با پیشنهاد شهرداری و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار شد تا هزینه جشن نیمه شعبان امسال به هموطنان آسیب‌دیده از سیل اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: قرار بود تا به مناسبت روز نهم اردیبهشت‌ماه و روز شوراهای اسلامی از همه اعضای شورای اسلامی شهر در ادوار گذشته تجلیل شود، اما اعضای شورای اسلامی دور پنجم تصمیم گرفتند تا این هدیه را نیز به هموطنان سیل‌زده اهدا کنند.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: مجموع کمک‌های شهرداری از محل منابع مذکور ۲۰۰ میلیون ریال است که در قالب اقلام غیرنقدی مورد نیاز سیل‌زدگان خریداری و از طریق مبادی اعلام شده به استان‌های خسارت‌دیده ارسال می‌شود. 

کد خبر 373545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.