۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
ملودی خاطره ها در چهارچوب قاب ها

صدایشان خاموش شده است اما ملودی خاطره هایشان هنور هم لبخند بر لب می آورد، هر کدامشان اثری خوانده اند به ماندگاری یک خاطره شیرین، به ماندگاری لحظات نابی که برای مخاطبانشان خلق کرده اند و اینک نه تنها قاب عکسشان، بلکه ملودی هایشان یک دنیا خاطره دارد ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، در "عمارت هنرمند"سازهای مختلف با صدای دلنشین اساتید گردهم آمدند تا در روز پایانی اولین ماه بهار، ملودی های خاطره انگیز را به جوانان و نوجوانانی که ذائقه شان تغییر کرده بشناساند.
فروغ بهمنی روزنامه نگار و پژوهشگر از  نوجوانی به گردآوری عکس های اساتید موسیقی پرداخته او به خبرنگار ایمنا می‌گوید: تلاش های زیادی برای موسیقی صورت گرفته و همه تلاش ها ارزشمندند ولی متاسفانه بخاطر تغییر ذائقه شنیداری مردم شعرهای ارزشمند و ملودی های شیرین  موسیقی فاخر  که در گذشته وجود داشته را دیگر در آثار موسیقی نداریم.

او ادامه می دهد: از معنویت موسیقی کاسته و خروجی ارزشمندی ندارد متاسفانه امروزه موسیقی همانند غذا، مصرفی شده است و به همین دلیل آثار تولیدی ماندگار نمی شود.

این روزنامه نگار و پژوهشگر تصریح کرد: مهمترین مشکل جامعه، مشکلات فرهنگی است که حتی از مسائل اقتصادی مهم تر است چرا که مردمی که فرهنگ خودشان را نشناسند نمی توانند برنامه ریزی درست برای آینده داشته باشند.
بهمنی خاطرنشان کرد: مجموعه"ملودی خاطره" را بخاطر علاقه شخصی گردآوری کردم تا با تماشای عکس ها و مرور آدم های فرهنگ ساز بتوانیم فرهنگ سازی کنیم.

کد خبر 373529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.