آغاز ساخت سرای ورزشکاران و خانه ورزشی گلپایگان

گلپایگان - رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: سرای ورزشی این شهرستان با زیر بنای ۱۹۰ متر مربع و در سه طبقه، با پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار امروز( شنبه) در مراسم کلنگ‌زنی سرای ورزشکاران و خانه ورزشی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: یکی از مطالبات هیأت‌های ورزشی احداث سرای ورزشی برای اقامت ورزشکاران مهمانی بود که در مسابقات شرکت می‌کردند.

وی افزود: برای ساخت این سرای ورزشی برادر شهید "شاهرضایی"، یکصد میلیون تومان متقبل شدند و انتظار داریم با آغاز ساخت این مجموعه ورزشی، خیران نیز ورود پیدا کنند تا سریعتر به بهره‌برداری برسد.

رسول باروتی، رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان نیز در این مراسم، اظهار کرد: این سرای ورزشی با زیر بنای ۱۹۰ متر مربع، در سه طبقه شامل فضای اداری و اقامتگاه ورزشکاران با پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در جوار "ورزشگاه تختی" گلپایگان احداث می‌شود.

وی افزود: هزینه اولیه ساخت این سرای ورزشی از سوی برادر شهید شاهرضایی تقبل شده است و مابقی هزینه احداث آن از سوی اعتبار مالی نماینده شهرستان در مجلس و اداره کل ورزش و جوانان استان و خیران پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم فرماندار شهرستان، معاون توسعه امور ورزش و  معاون نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان  و مسئولان هیأت‌های ورزشی گلپایگان حضور داشتند.

کد خبر 373528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.