عکاسان حمل و نقل پاک را در فتوواک به تصویر بکشند

معاون شهردار اصفهان از برگزاری رویداد هنری فتوواک، حمل و نقل و ترافیک ویژه عکاسان خبری و اعضای انجمن های عکاسی اصفهان خبر داد.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد هنری "فتوواک" با هدف بهره گیری از ظرفیت و ذوق هنری عکاسان اصفهانی در به تصویر کشیدن فعالیت های مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رویداد فرصتی برای آشنایی بیشتر عکاسان با زیرساخت های حمل و نقل و ترافیک در اصفهان است، گفت: از اهداف برگزاری این رویداد از جمله می توان به مواردی چون:  به تصویرکشیدن حمل و نقل پاک، زیرساخت ها و فعالیت های مترو و خطوط بی آر تی اشاره کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه این رویداد بخش جنبی جشنواره عکس حمل و نقل و ترافیک با عنوان "ترافوتو" است، ادامه داد: عکاسان خبری و اعضای انجمن های عکاسی اصفهان می توانند با ثبت نام در این رویداد شرکت کنند.
وی گفت: در این رویداد عکاسان می توانند از مراکز ترافیکی شهر شامل خط ۱ مترو و بی آر تی بازدید کرده و به عکاسی بپردازند.


صلواتی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد تا دهم اردیبهشت است، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهنمایی و رانندگی استان، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری، شرکت اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، شرکت بهره برداری مترو، سازمان قطار شهری، سازمان مدیریت حمل و نقل و کالای درونشهری، فروشگاه عکس ایده و کانون عکس، همکاران برگزاری این رویداد ویژه هستند.

کد خبر 373521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا لک IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    0 0
    چه عالی عکاسی از مترو آرزوی خیلی از عکاسان اصفهانیه ممنون