امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۹۵ نفر آسیب دیده در حوادث هفته گذشته

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۱۹۵ نفر آسیب دیده در حوادث داشتیم که از این تعداد ۱۱۴ مورد مربوط به حواث جاده‌ای، ۲۲ نفر مصدوم خدمات حضوری، ۳۳ نفر آسیب دیده در  سیل و آب گرفتگی، ۲۱ نفر در حوادث شهری و پنج نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی بودند.

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای در طی هفته گذشته اظهار کرد: تعداد ۶۱ مورد حادثه را هفته گذشته پوشش دادیم که ۱۹ مورد حوادث جاده ای،  ۱۸ مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، دو مورد سیل و آب گرفتگی ، ۱۶ مورد شهری و پنج مورد صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی با اشاره به تعداد کل حادثه دیدگان برف و کولاک، افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۲۷ نفر تعداد کل حادثه دیدگان  ۱۹۵ نفر که امدادرسانی به این تعداد مصدوم به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شد، هم‌چنین هفته گذشته تعداد ۱۹۵ نفر آسیب دیده داشتیم که از این تعداد ۱۱۴ مورد مربوط به حواث جاده ای و تعداد ۲۲ نفر مصدوم خدمات حضوری و ۳۳ نفر در  سیل و آب گرفتگی و ۲۱ نفر در حوادث شهری شهری و پنج نفر در صنعتی و کارگاهی بودند.

وی تصریح کرد: تعداد کل افرادی  نجات یافته که در حوادث مصدوم شده ۵۶ نفر است و کار امداد کمک های اولیه برای آنها انجام شد و تعداد ۵۰ نفر مصدوم به بیمارستان ها و مراکز درمان انتقال پیدا کردند و تعداد شش نفر هم به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند که همه مصدومان حوادث جاده ای استان بودند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای تعداد ۱۳ نفر اسکان اضطراری را داشتیم این که به علت نقص فنی خودرو درجاده ها نیاز به امداد رسانی داشتند در مجموع ۶۷ تیم عملیاتی این فعالیت ها را انجام دادند که تعداد ۱۷۸ نیروی عملیاتی در این تیم ها فعال بودند.

محمدی تاکید کرد: علاوه بر این موارد در امداد و نجات هفته گذشته تعداد هفت مورد رها سازی مصدوم از خودروها در تصادفات را داشتیم و در کل هفته قبل شرایط جوی خیلی خطرناک نبود و بارندگی هایی در جنوب استان و وزش باد را در برخی مناطق گزارش شده است.

کد خبر 373519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.