بارش رگبار در اصفهان / دوشنبه غرب و جنوب استان برفی می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان، گفت: طی امروز و فردا احتمال بارش رگبار بهاری و رعد و برق وجود دارد و از روز دوشنبه بارش هادر مناطق غرب و جنوب غرب به صورت باران و برف پیش بینی می شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان، اظهار کرد: بر این اساس طی  این سه روز افزایش ابر ، وزش باد شدید گاهی طوفان لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در بیشتر مناطق و بویژه در شرق استان پیش بینی می شود.
وی افزود: طی امروز احتمال بارش های رگباری پراکنده و رعد و برق در مناطق غرب، جنوب غرب و شمال استان وجود دارد.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: برای روز دوشنبه برای بیشتر مناطق استان اصفهان به ویژه غرب و جنوب غرب بارش های پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.
سیدان با بیان اینکه دمای هوای طی ۲۴ ساعت آینده همچنان دو تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، گفت: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان ۲۲ و ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بویین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق استان خواهند بود.
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های روز گذشته در شهرهای سمیرم ، دهاقان، گلپایگان و بویین و میاندشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش از شهر سمیرم با ۶.۶ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 373515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.