غلبه بر رکود پروژه های عمرانی در اصفهان/ مشکلات رانندگان تاکسی رفع می شود

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در شرایطی که بسیاری از طرح های عمرانی کشور به دلیل شرایط اقتصادی متوقف شده است، توانسته بر رکود پروژه های عمرانی در کشور غلبه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۸- در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" با بیان اینکه همزمان با شرایط سخت اقتصادی این روزها شاهد جشن و تکاپوی عمرانی در شهر اصفهان هستیم، اظهار کرد: این اقدامات در شرایطی اجرا می شود که برخی پروژه های عمرانی کشور به دلیل مشکلات اقتصادی متوقف شده است، اما شهرداری اصفهان توانسته بر این رکود غلبه پیدا کند و در اصفهان همه تلاشگران عرصه عمرانی مشغول کار هستند.   

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس و دیگر مقامات عملیات عمرانی پروژه بزرگ عمرانی شهر اصفهان "مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان" آغاز شد، گفت: این پروژه شامل پنج پل است و در مجاورت کارخانه قند نقش جهان قرار دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این طرح بخشی از یک پروژه بزرگتر یعنی حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان است و این دومین پروژه از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی به شمار می رود.   

وی ادامه داد: سال گذشته تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی را به عنوان نخستین بخش از پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان، آغاز کردیم و در این طرح از برنامه جلوتر هستیم.   

نوروزی اظهار کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح نصف جهان با بیش از ۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که ظرف ۱۸ تا ۲۰ ماه احداث می شود و تاثیر بسیار مهمی در حمل و نقل شهری، کاهش ترافیک و همچنین ایجاد امنیت برای شهروندان خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه در روزهای تعطیل با رانندگان تاکسی در شهر اصفهان صحبت کردیم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم، تصریح کرد: در راستای اجرای بسته حمایتی رانندگان تاکسی، هزینه های کارت شهری فروردین تا اسفندماه امسال رانندگانی که تاکسی متر دارند را رفع می کنیم و پیگیر مشکلات آنها هستم.

کد خبر 373511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.