درز اطلاعات تپ‌سی شامل مسافران و سفرها نمی‎شود

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپ‌سی، در توئیتر نوشت: بخشی از مشخصات تعدادی از راننده‌ها نشت یافته است که شامل اطلاعات مسافران و سفرها نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی ضمن عذرخواهی از نشت اطلاعاتی که در از طریق این اپلیکیشن رخ داده است، توضیحاتی را در این خصوص در صفحه توئیترخود منتشر کرد و نوشت:

"از اتفاقی که افتاده ناراحتم، مسئولیت آن را پذیرفته و عذرخواهی می‌کنم. به زودی اقدامات و برنامه عملی خودمان برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی را منتشر خواهیم کرد.

این اطلاعات مربوط به بخشی از مشخصات ۶۰ هزار راننده فعال و ۱۸۰ هزار راننده غیر فعال است؛ شامل اطلاعات مسافران و سفرها نمی‌شود. اطلاعات فوق فقط در اختیار یک فرد بوده که با هدف شناسایی نقاط نفوذ صورت گرفته و نشر پیدا نکرده است. تپسی در جهت حفظ داده‌ها با فرد مورد نظر در تعامل است."

به گزارش ایمنا، در چند روز اخیر خبر لو رفتن صدها هزار صورتحساب مربوط به تپسی، منتشر شده است. صورتحساب‌های لورفته شامل اطلاعات شخصی، از جمله نام، نام خانوادگی، شماره ملی و تاریخ صورتحساب‌ها بوده است.

 شرکت تپسی تایید کرده است که اطلاعات لو رفته روی "سرورهای جانبی" این شرکت نگهداری می‌شده و به ۶۰ هزار راننده‌ای که با این شرکت کار می‌کردند مربوط می‌شود.

کد خبر 373475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.