سربازان گمنام امام زمان(عج)  دیده‌بان نظام  وانقلاب هستند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مجموعه وزارت اطلاعات به عنوان دیده بان نظام بدون هرگونه گرایش سیاسی اهداف نظام و انقلاب و ولایت را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و روز جهانی مستضعفین به دو نکته مهم اشاره کرد و گفت:  اول اینکه  همه مردم ایران موظفیم امسال چراغ شب برات را برای سیل‌زدگان روشن کنیم زیرا  مردم متدین ما بر اساس اعتقادات دینی در شب های جمعه و شب‌های برات برای متوفیان خیراتی دارند و با این کار یاد و نام  اموات خود را زنده نگه می‌دارند کاری ارزشمند و قابل تحسین است اما امروز شاهدیم که  این نحوه خیرات رنگ تشریفات به خود گرفته است و چشم و همچشمی، رقابتی شدن و هزینه‌های سنگین و سرسام آور قطعا  از آسیب‌های این مراسم است و این کار درست نیست که  میلیون‌ها تومان در این ایام هزینه ‌شود در حالی که هم وطنان ما گرفتار سیل هستند لذا درخواست می کنم از هم وطنان در سراسر کشور بیاییم فرهنگ‌سازی کنیم و هزینه‌های این مراسمات را برای سیل‌زدگان اختصاص دهیم  .

امام جمعه بادرود  در ادامه درباره روز نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: مقابله با گروه‌های تروریستی و ضربه زدن به شبکه های امنیتی دشمنان از جمله اقدامات افتخارآفرین و غرورآفرین سربازان گمنام است که دشمنان جمهوری اسلامی را به ستوه آورده است .

وی افزود: وزارت اطلاعات با خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خود علاوه بر تأمین امنیت در پیشگیری از مفاسد اقتصادی و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، مقابله با گسست های سیاسی و تحرکات عوامل نفوذی و جریانات انحرافی نقش آفرین است .

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد :مجموعه وزارت اطلاعات به عنوان دیده بان نظام بدون هرگونه گرایش سیاسی اهداف نظام و انقلاب و ولایت را دنبال می‌کند و نظارت بر عرصه فرهنگی اقتصادی و مقابله با اختلاس ها و ارتشاء و نظارت بر فضاهای مجازی نتایج و موفقیت های چشمگیری داشته است.

خطیب جمعه بادرود در ادامه افزود مقام معظم رهبری در هفته ای که گذشت در مراسم پایانی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مطالب بسیار ارزشمندی بیان فرمودند از جمله اینکه ایشان تاکید کردند بسیاری از مشکلات و گرفتاریهای امت اسلام و بشریت به خاطر عمل نکردن به معارف قرآنی است و بسیاری از بدفهمی ها ناامیدی ها، خیانت ها، دشمنی ها و تسلیم شدن در برابر طاغوتهای عالم به خاطر دوری از قرآن و معنویت و معرفت است .

وی همچنین به دیدار رهبری با فرماندهان ارتش و نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نکات بسیار دقیقی بیان فرمودند. امروز اتحاد ارتش و سپاه موجب عصبانیت دشمنان ملت شده است و دست برادری دادن ارتش و سپاه حرکتی  بسیار زیبا  و درخور توجه بود. 

کد خبر 373461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.